Crea drink van de Tuinen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crea drink van de Tuinen?

Ik heb een pot gekregen van een vriend van mij, Creatine staat er gewoon op, maar het is echt heel veel, 2.3 kg en dus geen pure creatine monohydraat. In een portie voor 250ML drank (43 gr van dat poeder) zit wel 5,2 gram creatine monohydraat.

Verder zit er in per 100 gram;

Carbohydrate - 75,1 gr
    Of which sugars; 74,2 gr
    Magnesium; 160 mg
    Phosphorus ;430 mg
    Potassium; 218 mg
    En wat er nog meer in zit; Dextrose, taurine, kleurstof (bietensappoeder), dinatriumfosfaat, aspartaam en citroenzuur+smaakstoffen.

Ik heb het idee dat het ook als aanvulling van je suikergehalte is (doordextrose).. Kan ik dit gewoon gebruiken? En wanneer? net als pure creatine net na de training en net na het opstaan?

mvg,

tibbs

Moet je een flinke energieboost van krijgen. creatine moet je vóór de training nemen. Deze drank ook. En vóór het opstaan gaat een beetje moeilijk dus net na het opstaan is prima!
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
      Moet je een flinke energieboost van krijgen. creatine moet je vóór de training nemen. Deze drank ook. En vóór het opstaan gaat een beetje moeilijk dus net na het opstaan is prima!
      Oh ik dacht ná de training, aangezien er ook dextrose inzit.. Ik lees sommigen ook wel is vóór en na de training, creatine innemen, niet goed? Nog anderen die hier iets over te zeggen hebben?

En wanneer dient mijn wheyshake dan genomen te worden?

Vraagje van een vriend.. Wanneer dient glutamine ingenomen te worden?

Bvd,

Nick
      Last edited by Tibbs; 17-04-2007, 20:40.

Comment

Wheyshakjes na de training en s'ochtends. Bij de glutamine moet je even achterop kijken.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          Wheyshakjes na de training en s'ochtends. Bij de glutamine moet je even achterop kijken.
          Oke bedankt man!

Comment

Om de creatine zou ik het niet gebruiken want het is laag gedoceert. Een beetje jammer dat er ook apartaam inzit.

gr

Comment

Goedenavond!

Ik lees dat heel veel mensen 5 gr creatine per keer nemen..In een portie drank van deze creatine-drank zit ook 5 gram.. (5 gr per 43 gr in een drankje).. Dus hoezo hoef ik het voor de creatine niet te doen?

Bvd,

Tibbs

Comment

Omdat het zeer waarschijnlijk een stukduurder is dan wanneer je gewone creatine gebruikt. De concentratie is op een hoeveelheid van 250ml zo laag dat je, je af kunt vragen hoeveel creatine daadwerkelijk opgenomen gaat worden. Daarnaast bevat dit drankje aspartaam, en dat is geen goed stofje voor je.
                Dus daarom hoe je het naar mijn mening niet om de creatine te doen. Ik raad je dan aan om gewoon creatine monohydraat te gebruiken.

gr

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  Omdat het zeer waarschijnlijk een stukduurder is dan wanneer je gewone creatine gebruikt. De concentratie is op een hoeveelheid van 250ml zo laag dat je, je af kunt vragen hoeveel creatine daadwerkelijk opgenomen gaat worden. Daarnaast bevat dit drankje aspartaam, en dat is geen goed stofje voor je.
                  Dus daarom hoe je het naar mijn mening niet om de creatine te doen. Ik raad je dan aan om gewoon creatine monohydraat te gebruiken.

gr

Oke, ik weet genoeg, bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X