aminozuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aminozuren

hey allemaal,
    Ik had ff een vraagje. Ik heb Super amino complex van VitaLIFE SPORT PRODUCTS en ik vroeg me af als je dit supplement neemt dat je dan minder eiwitten hoeft te nemen? Of is dit nou onzin wat ik zeg.

Nou alvast bedankt voor het antwoord.
    Gr. Mbusje
    Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Eiwitten zijn aaneengeschakelde amminozuren. Met Amminozuur preperaten kun je gericht bepaalde amminozuren tot je nemen die je nooit in zulke hoge concentraties in kunt nemen doormiddel van voeding.

Naar mijn menig zou ik gewoon je eiwitten in blijven nemen want ik neem aan dat je geen tientallen grammen amminozuren in neemt?

gr

Comment

Zou ook gewoon eiwitten blijven nemen. Amino's vind ik zelf nog niet direct nog tijdens de bulk. Je kan voldoende eiwitten uit je voeding halen..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

aminozuren

bedankt voor het reageren
        ik zal gewoon braaf mijn eiwitjes blijven innemen
        Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

ik ben van mening als je gewoon je eiwitten neemt je geen amino's nodig hebt.
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Mbusje View Post
            hey allemaal,
            Ik had ff een vraagje. Ik heb Super amino complex van VitaLIFE SPORT PRODUCTS en ik vroeg me af als je dit supplement neemt dat je dan minder eiwitten hoeft te nemen? Of is dit nou onzin wat ik zeg.

Nou alvast bedankt voor het antwoord.
            Gr. Mbusje
            Goede whey protien is hoog aan BCAAs en maakt ze los eigenlijk overbodig. Steek je geld liever in een hoge kwaliteit whey shake.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X