Verleden jaar begonnen met CLA. Verleden jaar van mei t/m augustus geslikt en 3 maanden in de winter periode. Ben in mei er weer mee begonnnen. In de loop der jaren veel supps wel geprobeerd en de meeste zonder succes.
Echter verleden jaar in de zomer is CLA me goed bevallen. Cut altijd in de zomer maar verleden jaar met behulp van CLA naar mijn laagste vetpercentage met hoogste (zomergewicht)ermee bereikt. Wat mij vooral opviel was dat het vet op mijn middel in verhouding veel afnam. Een middel wat je wat langer de tijd moet geven. Na 2 maanden begon ik het echt te merken. Op een ander forum veel voorstanders gezien maar ook veel kritische..Wat is jullie mening?
In mijn bulk fase moet ik zeggen dat het succes minder was..
Ik meet elke maand alles, al 8 jaar en stats liegenniet zou ik zo zeggen..
Meten is weten..
Echter verleden jaar in de zomer is CLA me goed bevallen. Cut altijd in de zomer maar verleden jaar met behulp van CLA naar mijn laagste vetpercentage met hoogste (zomergewicht)ermee bereikt. Wat mij vooral opviel was dat het vet op mijn middel in verhouding veel afnam. Een middel wat je wat langer de tijd moet geven. Na 2 maanden begon ik het echt te merken. Op een ander forum veel voorstanders gezien maar ook veel kritische..Wat is jullie mening?
In mijn bulk fase moet ik zeggen dat het succes minder was..
Ik meet elke maand alles, al 8 jaar en stats liegenniet zou ik zo zeggen..
Meten is weten..
Comment