Cla, wat is jullie ervaring

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cla, wat is jullie ervaring

Verleden jaar begonnen met CLA. Verleden jaar van mei t/m augustus geslikt en 3 maanden in de winter periode. Ben in mei er weer mee begonnnen. In de loop der jaren veel supps wel geprobeerd en de meeste zonder succes.

Echter verleden jaar in de zomer is CLA me goed bevallen. Cut altijd in de zomer maar verleden jaar met behulp van CLA naar mijn laagste vetpercentage met hoogste (zomergewicht)ermee bereikt. Wat mij vooral opviel was dat het vet op mijn middel in verhouding veel afnam. Een middel wat je wat langer de tijd moet geven. Na 2 maanden begon ik het echt te merken. Op een ander forum veel voorstanders gezien maar ook veel kritische..Wat is jullie mening?

In mijn bulk fase moet ik zeggen dat het succes minder was..

Ik meet elke maand alles, al 8 jaar en stats liegenniet zou ik zo zeggen..
    Meten is weten..
    Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Heb het nooit gebruikt maar als ik jou zo hoor zou het geen slecht idee zijn

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb het wel gedaan maar niet gedisciplineerd dus kan er weinig van zeggen heb nog steeds thuisliggen maar volgens mij als je het elke dag doet met goede cardio helpt het!
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dino jij hebt wel erg veel sups geprobeerd is het niet?
        Niks mis mee hoor overigens maar het viel me op.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Na volgens mij valt het nog wel mee maar ben gewoon iemand die graag alles zelf uitprobeerd zodat ik uit eigen ervaring mee kan praten
          Maar heb inderdaad in de 3 jaar dat ik train redelijk wat geprobeerd en veel geld aan verspild maar kan nu wel oprecht zeggen dat ik de meeste spieropbouwende sups nutteloos vind.
          En hoop zo ook andere mensen te behoeden om geld eraan te verspillen en gewoon dat geld uit tegeven aan geode voeding en eiwitpreparaten en multis.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 10 2003,09:30)]Na volgens mij valt het nog wel mee maar ben gewoon iemand die graag alles zelf uitprobeerd zodat ik uit eigen ervaring mee kan praten
            Maar heb inderdaad in de 3 jaar dat ik train redelijk wat geprobeerd en veel geld aan verspild maar kan nu wel oprecht zeggen dat ik de meeste spieropbouwende sups nutteloos vind.
            En hoop zo ook andere mensen te behoeden om geld eraan te verspillen en gewoon dat geld uit tegeven aan geode voeding en eiwitpreparaten en multis.
            Dino ben het helemaal met je eens. Ik heb dus zelf in al die jaren ook zo'n beetje alles aan supps en pro-hormonen uit getest. En om eerlijk te zijn, zo goed als alles is zonde van je geld. Gewoon een goede proteine nemen (kies een wat duurdere dan normaal, er zit echt verschil in kwaliteit in), voldoende vitamines, en goed eten. Meer heb je niet nodig.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

CLA werkt wel degelijk zelf goede ervaring mee. Neem zeker de max dosering die staat aangegeven. Altijd bij je maaltijden nemen.

Idd weinig supplementen die werken, maar CLA doet wèl zijn ding !

Comment

Hey,

weer iemand die er over te spreken is...welk merk neem jij dragon?? en Hoeveel?

Marc
                Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

TWINLAB, alle supplementen die ik neem zijn trouwens van dat merk heb er alleen maar goede ervaringen mee (behalve dan als je dingen koopt die op zichzelf al voor geen meter werken, zoals HMB)

Dosering zal ik eens moeten nakijken, is nu al tijdje geleden, maar heb het nog wel ergens opgeschreven... (zit nu op m'n werk)

Groet

Comment

cla

hallo,
                    ik gebruik nou 1 maand Cla,,
                    ik slik 2 tabletten bij de 3 maaltijden,

verder sla ik alle tussendoortjes over,,
                    wel eet ik stukjes fruit tussendoor,,,

ik eet dus ´s morgens 2 broodjes,
                    ´smiddags 3 broodjes

en ´s avonds gewoon een bord vol eten.

En in het weekend heb ik 1 dag dat ik wat meer lekkere dingen eet.
                    niet te veel natuurlijk maar gewoon een bordje patat ofzo.

Ik ben met dit soort dieet, En doormiddel van Cla.
                    4 kg afgevallen in 1 maand.

Ik weet niet cker of dit door de cla komt,
                    maar ik denk wel dat het erbij helpt.

Groetjes,,,

Comment

Los van het feit dat we het op prijs zouden stellen als je je voorstelde, moet je echt de regels doorlezen. Deze stellen toch redelijk duidelijk dat bumps niet echt gewenst zijn. Dit is een topic uit 2003! Kijk voordat je post naar de datum van de laatste post.
                      Slot erop.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X