Stacker 2, niet van mdouble you!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stacker 2, niet van mdouble you!

Allememaggies, dacht dat xenadrine sterk was, maar dit slaat alles, ik raak opgepompt na 2 tabs of ik vreselijk getraind heb. Moet zeg dat de kracht die ik van deze jongens krijg nog beter is dan xena, en tis iets goedkoper, betaalde 34.50 voor 100 stuks.

Grtz

Best Riki, weet je zeker dat je niet constant aan de speed zit?

Grtzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

T'is niet te geloven, hij heeft de overtreffende trap gevonden...
      Zal je sponsor niet blij mee zijn gok ik zo, of betaalt deze beter?!    

Comment

Riki stacker 2 heb ik geprobeerd ( zijn toch die gekleurde caps meen ik ) maar daar merkte ik al helemaal niks van. Super-stacker wel wat maar niet meer als van Xenadrine. Super-stackers zijn gele caps.
        Ze zijn allemaal goedkoper als Xenadrine dat klopt.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 13 2003,19:43)]Riki stacker 2 heb ik geprobeerd ( zijn toch die gekleurde caps meen ik  ) maar daar merkte ik al helemaal niks van. Super-stacker wel wat maar niet meer als van Xenadrine. Super-stackers zijn gele caps.
          Ze zijn allemaal goedkoper als Xenadrine dat klopt.

Greets...
          Cur ze hadden tig verschillende stackers, deze heet stacker 2 world's stronngest fatburner en zijn gele capsules, waar ST-2 opstaat, naast ephedrine, caffiene, paracetamol, zit er ook chrominun nog wat in. Maar ipv 20 mg ephedrine zoals in xena, zit hier 25 mg per tab in. En 200 mg caffeine (zelfde) en wat paracetamol. Maar deze jongens zijn net een tandje sterker.

Grtz

Comment

Mijn Xenadrine is ook bijna op en moet nieuwe bestellen. Zal ook stacker-2 bestellen hebben we weer een mooi vergelijk

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 13 2003,21:59)]Mijn Xenadrine is ook bijna op en moet nieuwe bestellen. Zal ook stacker-2 bestellen hebben we weer een mooi vergelijk

Greets...
              Cur ze heten letterlijk:

Stacker 2, herbal dietary supplement, world's strongest fatburner. Ik heb ze overigens bij de fitshop gehaald in den haag, das als je richting rijswijk/delft rijdt vanuit de stad net onder de spoorwegbrug door, aan je linkerkant (schuin achter de haagsche hogeschool, iets verder dan het BEN gebouw).

Grtz

Comment

Ken ik kwam er vroeger vaak

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X