power supplements whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• power supplements whey

Na een paar topics door gelezen te hebben heb ik de whey van ps besteld. Ik heb vandaag de whey van power supplements binnen gekregen. Natuurlijk meteen even proberen .

Ik moet zeggen dat ik een beetje schrok van de hoeveelheid die je moet gebruiken. Ik gebruik normaal altijd de whey van M double you en daar gebruik ik 2 scheppen van 30 ml. Bij de whey van power supplements staat dat ik 1 tot 1,5 schep (70 ml) moet gebruiken. Zitten er in dit supplement dan minder eiwitten of heeft heeft dit er niets mee te maken.

Verder heb ik de smaak vanile, op zich niet vies maar persoonlijk vind ik de smaak van m double you beter. Wat zijn jullie ervaringen met dit product?

Dat staat toch op de verpakking hoeveel proteine dat 1 scoop bevat.
    getting back in shape...

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
      Na een paar topics door gelezen te hebben heb ik de whey van ps besteld. Ik heb vandaag de whey van power supplements binnen gekregen. Natuurlijk meteen even proberen .

Ik moet zeggen dat ik een beetje schrok van de hoeveelheid die je moet gebruiken. Ik gebruik normaal altijd de whey van M double you en daar gebruik ik 2 scheppen van 30 ml. Bij de whey van power supplements staat dat ik 1 tot 1,5 schep (70 ml) moet gebruiken. Zitten er in dit supplement dan minder eiwitten of heeft heeft dit er niets mee te maken.

Verder heb ik de smaak vanile, op zich niet vies maar persoonlijk vind ik de smaak van m double you beter. Wat zijn jullie ervaringen met dit product?
      Onze whey bevat een zeer hoog percentage eiwit (90%) omdat het een 100% isolaat is. 1 scoop van 70ml bevay grofweg 30 gram poeder, wat overeenkomt met 27 gram eiwit.
      Over smaak valt niet te twisten. Ik kan alleen zeggen dat iedereen de vanille juist geweldig vindt.

Jaap

ps:
      2 x 30ml is overigens bijna 70ml dus als je het bij 1 scoop houdt dan zit je bijna aan een gelijke hoeveelheid als dat je eerst innam. Ik weet niet precies wat het percentage eiwit in de M-double-you was maar dat zal ongetwijfeld iets minder zijn geweest..
      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Geen ervaring mee.
        Ik heb nu een why die niet bepaalt lekker is dus ook de laatste van dit soort die ik gekocht heb.
        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X