aankomen van creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen van creatine

Hallo nou gebruik ik een week of 4 creatine van sportslab.Ik weet dat het werkt want ,mijn spieren zijn voller meer uithoudingsvermogen en sneller herstel maar,dat aankomen omdat je water vast gaat houden daar merk ik nog niks van.Werkt het bij mij dan niet goed ????? Of juist wel.

Ik hoor graag wat jullie er van denken.

Greets Mike

Het aankomen door het vasthouden van vocht is een van de mogelijke bijwerkingen van creatine. Je vochtbalans veranderd. Bij de een wordt er extra vocht vastgehouden in de spiercel en bij de ander is het een verplaatsing van vocht.
    Dus het aankomen in gewicht is niet de maat die bepaald of creatine werkt in de eerste weken.

grts

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Het aankomen door het vasthouden van vocht is een van de mogelijke bijwerkingen van creatine. Je vochtbalans veranderd. Bij de een wordt er extra vocht vastgehouden in de spiercel en bij de ander is het een verplaatsing van vocht.
      Dus het aankomen in gewicht is niet de maat die bepaald of creatine werkt in de eerste weken.

grts
      dan zal het bij mij wel verplaatst zijn want vasthouden doe ik het niet
      dus het is eigenlijk een slechte eigenschap dat je vast hou asl ik het goed begrijp ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X