Vraag over Red Bull

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over Red Bull

Ik ben recentelijk begonnen met drinken van Red Bull. Ik merk dat het wel werkt maar ik vroeg me iets af. Als je fitnessed, sport, loopt, wat dan ook, is dan wel goed? Het bevat veel suikers.. maar ook taurine, cafeine enz.

Ik wil zelf aan mijn gewicht/buik gaan werken. Daarom loop ik tegenwoordig ongeveer 45 min naar het bos enz. Is Red Bull dan goed voor me? Ik wil graag een beetje afvallen en heb hier ook mijn eet gewoontes aan aangepast en ik drink vrijwel geen bier meer.

tuurlijk niet, sneller suikers moet je ten aller tijde vermijden tijdens de cut.
    the one and only tabata overlord

Comment

Naast de snelle suikers zit red bull stampvol met allemaal toevoegingen waaran je ook kunt twijfelen of het goed voor je is. Daarnaast is er ook een light versie van red bull maar daar zit heel veel aspartaam in, ook geen fijn stofje.

grts

Comment

Nou, ik heb nog 2 blikjes staan.. dat zijn dan de laatste voor me. Die drink ik ff op voordat ik naar mijn werk moet a.s. ma en di en dan ben ik dr van af. Heb het natuurlijk toch niet nodig, denk dat het grootste gedeelte toch in je hoofd zit.

Zijn er dan misschien toch andere drankjes/middelen die eventueel helpen bij het afvallen/conditie verbeteren? Wil nl. weer een platte buik krijgen, dat mis ik nl. toch wel een beetje.

Daarna wil ik weer met mijn arm/borst spieren beginnen, want dat is ook niet helemaal super meer...

Comment

red bul

volgens my is red bull slecht met hard lopen want je hard gaat sneller werken denk ik door de energie en als je dan oowk nog is hard loopt gaat et nog sneller en kan je iets met hard krijge heb ik gehoord is dat zo ?
          zonder pijn geen gein

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X