creatine pro ofamerican sports power creatine..>?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine pro ofamerican sports power creatine..>?

Hallo,

Ik heb een vraagje.
    Een vriend van mij die nu aardig gespierd is en al een tijdje american sports power creatine gebruikt die te vinden is op deze site:

Power Creatine American Sports 100 gram - Gezondheid aan Huis

En op een andere site Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs.
    Heb je creatine pro.

Mijn vraag was dus welke is nou beter voor je want op bodylab.nl heb je nu een pakketvoordeel van 5 kilo whey pro+ 500 gram creatine pro+ shake beker voor maar 84,95.

Maar als de american sports power creatine beter is dan zou ik liever die willen maar dat kost ook wat meer.
    Graag reacties.

Grt,

Timo

Dat is echt duur bij body-food nl (staat wel alleen eiwitten en wheight-gainers op), heb/had je onlaatst dezelfde aanbieding dacht voor 20 euro minder. Als je creatine of iets anders nodig hebt kan je hem opbellen of mailen, en dan stuurt hij het op of je haalt het bij hem op; ook erg leuk want dan zie je gelijk hoe het er bij een producent aan toe gaat.

Comment

die site die jij zegt doet het niet eens.
      en eigenlijk zou ik graag willen weten of er nou veel verschil zit tussen die 2 soorten creatine. zou ik beter de creatine op de ene site kunnen bestellen en wey op de andere omdat die cratine beter is of zijn ze gewoon allebij hetzelfde?

Grt,

Timo

Comment

Originally posted by timo17 View Post
        die site die jij zegt doet het niet eens.
        en eigenlijk zou ik graag willen weten of er nou veel verschil zit tussen die 2 soorten creatine. zou ik beter de creatine op de ene site kunnen bestellen en wey op de andere omdat die cratine beter is of zijn ze gewoon allebij hetzelfde?

Grt,

Timo
        Body-FoodĀ® International . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , body, food, building, fit, bodyfood, bodyfood, afvallen, aankomen

Comment

Goed gedaan Tibbs, dat is hem check die site maar Timo, je hebt idd verschil in die creatines maar als je en voor kwaliteit en voor een lage prijs gaat is de keuze snel gemaakt, geloof me nou maar, heb er al het een en ander vandaan. Gewoon effe bellen of mailen.

Comment

ow dus ik moet gewoon bellen of mailen en vragen wat ze hebben?
            en zou ik nog antwoord op deze vraag mogen:

voor welke creatine zou je gaan, voor de creatine pro die te koop is op bodylab.nl of de ameican sports power creatine die te krijgen is op
            Power Creatine American Sports 100 gram - Gezondheid aan Huis

de creatine pro is per 500 gram: 19,95 euro
            de amercan sports power creatine is per 100 gram: 8,96

er zit aardig prijsverschil tussen maar scheel dat ook in de prestaties van die producten of is het gewoon precies hetzelfde?

Comment

Creatine bestaat uit drie aminozuren namelijk arginine, glycine en methionine samen wordt dit methylguanidine-azijnzuur. Meestal ook wel aangeduid als Creatinemonohydraat. Het beste is overigens Creatinemonohydraat in poedervorm. Er zijn niet ontzettend veel producenten die pure creatine produceren, ik zelf gebruik de Creatine van Storm (24.95 per 500 gram) dit bestaat puur uit creatinemonohydraat.

Dus tip: let vooral op de ingrediƫnten en ga op zoek naar een producent die pure creatinemonohydraat in poedervorm produceert.

Ben je overigens net begonnen met trainen? Want dan zou ik nog even wachten met de creatine en eerst zeker een half jaar zonder trainen. Je kan wel eiwitten pakken, maar zorg eerst voor een goed trainingsschema en voedingsschema.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X