risico's creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• risico's creatine

Hey allemaal,

ik ben bezig met creatine te nemen. mijn dokter heeft gezegd dat dat niet goed is, omdat ik ooit problemen heb gehad met mijn pancreas. Heeft er iemand van jullie ook da probleem,zoja, wat stellen jullie dan voor? want zou mijn gezondheid wel geen schade willen toebrengen!
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

idem

hallo, ik heb ook ooit in de kliniek gelegen met een ontsteking op mijn pancreas en mijn dokter zei ook dat ik niet mocht nemen
    dus ben ik begonnen met herbalife te nemen want de dokter raadde mij dat aan
    en jaja... goeie resultaten met geboekt
    2 jaar training | 1m80 | van 58kg naar 80kg

Comment

ja, ik ga ermee stoppen denk ik, met de crea, kan niet echt goed zijn als je erover nadenkt... als jou dokters het ook zegge, dan durf ik niet meer risico's te nemen!

Comment

wat is je pancreas?
        Who's the Chef

Comment

@been

Alvleesklier.

En juist deze klier met 2 andere organen (lever en nieren) maken creatine aan in je lichaam

Grtz.

Comment

Hallo ik moest er ook onmiddelijk mee stoppen, van de dokter nadat er was ondekt dat mijn schildklier veel te langzaam werkte.

Comment

héy, ik neem het echt al lang.. ik respecteer de gebruiksaanwijzing en stop een even lange tijd als dat ik het nam... dus één maand nemen, één maand niet nemen... en ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb ondervonden... creatine is wereldwijd getest en is bewezen veilig te zijn, indien je hierin niet overdrijft.. Wel kan het zijn dat bepaalde mensen anders erop reageren of totaal niet erop reageren omdat het creatine niveau in hun spieren al vrij hoog is... je moet anders maar is onder zoeken creatine intypen er zijn hier genoeg posts over gedaan, die de effecten ervan duidelijk maken...
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Ik snap de relatie tussen een ontsteking aan de pancreas en gebruik van creatine als suplement niet helemaal. behalve dat de pancreas betrokken is bij de productie van creatine.
                welk rede gaf de arts aan om geen gebruik meer te maken van creatinesupletie.

grts

Comment

creatine

Kijk dokters zijn zowieso al niet van die mensen die je spullen aanraden, die zijn er om je beter te maken, ik ben vroeger zo vaak bij de dokter geweest om te vragen of ze me wouden ondersteunen bij anabolen en hierop antwoorden ze gewoon: nee dat doen we niet, we willen niet bijdragen aan misschien je dood !!

Ik gebruik creatine altijd nadat mijn kuur is afgelopen en heb nog nooit problemen gehad met creatine, en ik neem 40 a 50 g de eerste 1,5 week.
                  Je merkt zelf aan je lichaam wanneer het gaat protesteren, op het moment dat je gaat trainen en blijkt dat je ineens snelle hartkloppingen krijgt of andere rare voorvallen dan kan je altijd nog stoppen met creatine.
                  Mijn mening is dat je het gewoon moet proberen met een lage dosis en dan kan je altijd nog verhogen of kijken hoe het loopt.

Succes ermee.

Comment

Ow ow, zo lust ik er nog wel een paar.
                    Veel artsen zijn bereid om je te helpen met AAS, alleen mogen ze dat wettelijk gezien niet, ze mogen namelijk geen medicijnen voorschrijven aan gezonde mensen.
                    Ik ken een paar artsen die dat wel gedaan hebben, en op de vingers getikt zijn door de wet.

Daarnaast heb jij geen pancreatis gehad (ontsteking aan je pancreas) hierdoor sterft er wat weefsel af. De kans dat je wederom pancreatis krijgt is groot, daarom adviseert men, geen supplementen te nemen, die in de pancreas wordt aangemaakt.

Grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X