Zma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zma

Wie van jullie heeft er ervaring met ZMA? En hoeveel kostte het? En waar heb je het gekocht? En wat waren je resultaten?
    "Go Hard or Go Home"
    "Welcome to The Pain Zone, This is Were We Live"

groosman, ik neem momenteel zink magnesium tabletten, wat ze doen weet ik nog niet, ik heb dat eens gelezen in Muscle & Fitness en ben het nu aan het proberen. Ik denk zo een 20 euro voor 90 tabletten waarvan ik er elke dag 3 inneem.
    stil growing

Comment

neem je echt zink magnesium tabletten of ZMA? want bij ZMA is het aan elkaar verbonden ofzo of is dat zink bewerkt ofzo.
      "Go Hard or Go Home"

Comment

Ik neem de zink magnesium tabletten, wat ze juist doen weet ik zelf niet, neem ze alvast niet voor het slapen gaan zoals ze zeggen want ik kan er in ieder geval niet van slapen
        stil growing

Comment

Is het mogelijk dat je ff de nutritional info hier post? Je weet wel wat op het etiketje staat.

Bv: Zinc 500 mg 603494% ADH Magnesium 503 mg 2354325% ADH
          "Go Hard or Go Home"

Comment

Sorry groosman maar heb gisteren mijn laatst genomen en het ligt in de vuikbak. Ik weet dat er zink en magnesium, vitamine c en e. Op het doosje stond dat 1 per dag goed was maar voor uw dagelijkse hoeveelheid te nemen moest ik er drie per dag nemen.Ze hebben de smaak en geur van aminozuur tabletten.
            stil growing

Comment

No prob dude. Ik zit te twijfelen om ZMA te bestellen via bodybuilding.com
              "Go Hard or Go Home"

Comment

Ik weet dat ik het indertijd eens gekocht heb naar aanleiding van een artikel in Muscle & Fitness, zowel zink als magnesium zijn noodzakelijk voor optimaal presteren en een anabole hormonale omgeving, deze zouden lijden tot een beter herstel na de training. ZMA zou ook de stijging van de testosteron- en insulineachtige spiegels lijden.
                Dit heb ik van uit het artikel
                stil growing

Comment

Als je wilt kun je ook zma hp bij mij kopen van EAS
                  120 caps 25 euro
                  240 caps 41 euro

mail me maar [email protected]

Comment

ZMA HP van EAS zit calcium in, hierdoor heeft het weinig nut en kun je beter een gewoon mineralen complex kopen. ZMA HP van EAS is (1 van) de slechtste zma producten die er zijn.
                    "Go Hard or Go Home"

Comment

Zma

Hallo,

Ik heb al eerder ZMA een maandje of 2 gebruikt. Beviel me erg goed, ik heb mijn artsendiploma bijna binnen maar weet toch niet helemaal zeker op deze info klopt, maar goed daar gaat ie dan.
                      Zink Magnesium en Vitamine B6 wordt in je slaap extra afgebroken, dit supplement zorgt er dus voor dat je in iedre geval niet te kort komt. In je slaap stijgt de testosteron spiegel, door dit supplement nog meer. Gevolg: groter anabool effect en vaker opgewonden. Daarnaast zorgt ZMA voor extra IGF-1 aanmaak dus kortom meer insuline aanmaak en de anabole effecten daarvan. Ik merkte zeker een licht verschil qua stijging in spiermassa, een diepere slaap maar wel bizarre dromen. Niet alleen ik maar ook mijn vriendin merkte eht verschil want je bent dus vaker opgewonden...
                      Ik vind het goed spul mits je het bij een goede fabrikant koopt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X