perfecte whey shake....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• perfecte whey shake....

Hallo,

Ik gebruik sinds kort whey shakes maar ik deed het met water en dat whey poeder en het was egt niet te zuipen. ging bijna over me nek. Weten jullie misschien welke whey smaak het beste is en hoe je hem het lekkerst laat smaken?

Grt,

Timo

héy,

Ikzelf moet bijna kotsen als ik men shake met water meng... Ik gebruik altijd melk !

Ik gebruik nu de shake van PVL namelijk de Iso-Stack met 10 soorten verschillenden eiwitten.

Is een formule die 10 uur werkt en bevat trage eiwitten, waardoor spieren lange tijd gevoed worden.. Perfect dus om het voor het slapengaan te nemen.

Ik heb hierin de smaak: cookies & cream, welke ik gewoon overheerlijk vind.
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Lekker met ijskoude magere melk
      Who's the Chef

Comment

stomme vraag eigenlijk: maar hoeveel is 25 gram? 2 eetlepels?

hoe weten jullie hoeveel gram jullie in jullie glas moeten doen?

Comment

bij mijn whey ( dymatize elite ) staat erop wat er per schep(scoop) in zit..

en anders zou ik zeggen.. kijk naar de voeding waarden en weeg het af..

meten is weten

greetzz
          21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

Originally posted by scorpion1985 View Post
            bij mijn whey ( dymatize elite ) staat erop wat er per schep(scoop) in zit..

en anders zou ik zeggen.. kijk naar de voeding waarden en weeg het af..

meten is weten

greetzz
            dat is het nu juist.....ik heb niks om te wegen......maar hoeveel gram is een eetlepel?

Comment

melk en dan is het zelfs lekker naar een paar keer zelf gebruik ik halfvolle melk

Comment

2 volle eetlepels ongeveer ja

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X