maca?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maca?

heeft er iemand ervaring met produkten waar maca in zit? werkt deze stof? het word gewonnen van een plant uit het regenwoud maar heb er verder geen ervaring mee
    uut grunn!

natuurwinkels verkopen dat maca
    of ken je niemand die aloevera producten verkoopt van forever living products . die heb dit in hun asortiment multimaca met maca en tribulus(goede combinatie)deze 2 kruiden hebben een spieropbouwende werking

maca -verhoogt vitaliteit en energie
    - verbeterd sportprestaties
    -stimuleerd libido en spieropbouw

tribulus-eiwitopbouw
    -prestatie verbeteren
    -verbeterd speirmassa en kracht

bron groene kracht
    83 kruiden voor deze tijd

greets Alex

Comment

Vanwaar de vraag?
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
        Vanwaar de vraag?

omdat zo'n potje best prijzig maar de beloftes in het bladje dat ik elke maand krijg sinds ik ooit s iets van ze besteld heb zijn veelbelovend, maar dat zijn ze natuurlijk altijd als een producent zijn produkt promoot, ze beloven een anabole werking, omdat het volgens hun steroid-saponine bevat die een eiwitanabole? werking hebben wat zou leiden tot een betere hormoonproduktie. Sterk vetvrij spiergroei,meer kracht en uithoudingsvermogen, potentie en libidoverhoging, lichaamseigentestosteron produktie, HGH produktie en ga zo maar door, ik dacht ff checke of er iemand baat bij had, dan ga ik s proberen
        uut grunn!

Comment

Waar is het te bestellen?

Ik zou zeggen probeer het en hou een logje bij
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            Waar is het te bestellen?

Ik zou zeggen probeer het en hou een logje bij
            je kan het bestellen bij goldfield, volgens veel collega's van mij de nr1 in duitsland wat supplementen betreft kijk maar eens op de site
            goldfield.com , ze hebben daar de maca-plus en de maca-pur ik ga voor de maca-pur.. volgende week zou het binnen moeten zijn.. ben erg benieuwd
            uut grunn!

Comment

Ja, hou ons op de hoogte..

Comment

Idd Hou ons op de hoogte hou een logje bij als je daar de kans voor hebt.
                Who's the Chef

Comment

Ik geloof er niet zo in. Maar als je het gebruikt laat ons weten of het zo is.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

maca bullocks

nou ik zou even laten weten of die maca wat bracht. ben na mn laatste pots op ergogenics wezen zoeken en maca deed niet veel bijzonders volgens de info op de site. Helaas waren ze al besteld dus heb ik ze maar gewoon opgekaant onder het motto baad het niet schaad het niet, ze hadden gelijk. het deed niet veel behalve dan dat ik dikke vieze winden liet voor een paar weken
                    uut grunn!

Comment

Jammer dat de supplementen industrie toch vaak meer verteld dan doet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X