Ik zat te denken een pakketje te bestellen bij powersupplements aangezien me dat wel betrouwbaar en goed lijkt en het niet al te duur is.
Ik weeg 73kg en mijn BFP is 10%
Ik zat te denken het als volgt te doen:
Op trainingsdagen
's ochtends bij het ontbijt 30 gr. whey eiwit isolaat
drie kwartier voor de training nog eens 30 gr. whey eiwit isolaat en een BCAA'tje, creatine?
Direct na de training 100 gr. whey isolate gainer
Een half uur voor het slapen gaan nog wat whey eiwit isolaat om de afbraak van eiwit tijdens de slaap tegen te gaan
Afhankelijk van eiwitten en koolhydraten in dagelijkse voeding, verdeeld over de rest van de dag nog wat whey isolate gainer en/of whey eiwit isolaat zodat ik per dag op ongeveer 160 gram eiwit en 280 gr koolhydraten kom
2 á 3 visolie capsules per dag
3 liter water verdeeld over de dag
Op niet-trainingsdagen (weekends)
Precies hetzelfde schema met de uitzonderingen:
- Geen 100gr. weightgainer, eerder 25 gr. , i.p.v. de 75 gr. weightgainer wat meer koolhydraathoudend voedsel en ongeveer 30 gram whey eiwit isolaat
- Geen creatine
vraag: kan ik creatine het best na of voor de training gebruiken, of toch beide, verdeeld? 1 maatschep voor of na de training dus of een halve voor en een halve na?
Ik ben geheel nieuw met bodybuilden en maak vast een boel grove fouten en stel domme vragen, jullie hulp wordt zeer op prijs gesteld
Ik weeg 73kg en mijn BFP is 10%
Ik zat te denken het als volgt te doen:
Op trainingsdagen
's ochtends bij het ontbijt 30 gr. whey eiwit isolaat
drie kwartier voor de training nog eens 30 gr. whey eiwit isolaat en een BCAA'tje, creatine?
Direct na de training 100 gr. whey isolate gainer
Een half uur voor het slapen gaan nog wat whey eiwit isolaat om de afbraak van eiwit tijdens de slaap tegen te gaan
Afhankelijk van eiwitten en koolhydraten in dagelijkse voeding, verdeeld over de rest van de dag nog wat whey isolate gainer en/of whey eiwit isolaat zodat ik per dag op ongeveer 160 gram eiwit en 280 gr koolhydraten kom
2 á 3 visolie capsules per dag
3 liter water verdeeld over de dag
Op niet-trainingsdagen (weekends)
Precies hetzelfde schema met de uitzonderingen:
- Geen 100gr. weightgainer, eerder 25 gr. , i.p.v. de 75 gr. weightgainer wat meer koolhydraathoudend voedsel en ongeveer 30 gram whey eiwit isolaat
- Geen creatine
vraag: kan ik creatine het best na of voor de training gebruiken, of toch beide, verdeeld? 1 maatschep voor of na de training dus of een halve voor en een halve na?
Ik ben geheel nieuw met bodybuilden en maak vast een boel grove fouten en stel domme vragen, jullie hulp wordt zeer op prijs gesteld
Comment