Heeft iemand een goed adres (internet) waar ik goede eiwitten kan halen voor weinig geld. Ik haalde het eerst van bodystore maar vind ze toch behoorlijk duur worden.
kopen van betaalbare Whey eiwitten
Collapse
X
-
-
Type gewoon op google eiwit shakes in en vergelijk ze er zijn zoveel verschillende webshops iedereen zal wat anders aanraden zo zou ik nutrition24.com zeggen. Smaak is ook verschillend maar keuze zat dus succesBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Tip voor iedereen. Ik koop altijd bij www.krachtshop.nl, deze heeft exact dezelfde leverancier als Bodystore, alleen zijn ze veel goedkoper! Vergelijk het uiterlijk van de potten maar met elkaar als je me niet gelooft. Dus als je fan was van Bodystore, ga je een nog grotere fan worden van Krachtshop, haha
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostZijn mooie prijsjes"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by NvdK View PostDie van Krachtshop zijn minder lekker dan de whey van body&fit vind ik"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAlleen kwaliteit heeft een prijs, nou weet ik de inkoopprijzen van de whey poeders maar hoe sommige merken met verlies kunnen blijven bestaan is me een raadsel.....of zal het toch niet zijn wat erop staat?Whey concentraat is natuurlijk een ruim begrip
http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...ml#post1020547I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostKlopt. Er zijn ook van die merken die een mengsel van verschillende soorten eiwitten verkopen. Dan zit er bijvoorbeeld whey isolaat en whey concentraat in. Dan gaat bij mij al een alarm af.
http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...ml#post1020547
Om maar te zwijgen wat er word gedaan met eiwitten die over datum zijn?"You are what you eat..."
Comment
-
Etiketten lezen en de samenstelling en hoeveelheden van de aminozuren in het eiwit vergelijken blijft belangrijk. Niet alleen de prijzen.
Zelf gebruik ik whey perfection van body&fitshop. Goede prijs/kwaliteit verhouding van het product en het is een betrouwbare internetwinkel.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostEtiketten lezen en de samenstelling en hoeveelheden van de aminozuren in het eiwit vergelijken blijft belangrijk. Niet alleen de prijzen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
4 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-