Houdbaarheid NO-Explode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Houdbaarheid NO-Explode

Heb hier een oude pot NO-Explode van BSN staan. Promoteus heeft er een sticker overheen geplakt met nederlandse tekst waarop de houdbaarheidsdatum tot 11-2006 is. Maar onderop de pot zelf heeft BSN met zwarte letters gedrukt: EXP02/08.
    Welke datum moet ik nou aanhouden? Spul is lang niet gebruikt maar heeft wel altijd gewoon afgesloten gezeten. Zou het nog goed zijn?

Ik zou zeggen ja. Zou zoiezo de datum van de fabrikant aanhouden, en anders: wat kan er nou bederven aan caffeïne, creatine en arginine in een afgesloten droge omgeving?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by webmaster View Post
      Heb hier een oude pot NO-Explode van BSN staan. Promoteus heeft er een sticker overheen geplakt met nederlandse tekst waarop de houdbaarheidsdatum tot 11-2006 is. Maar onderop de pot zelf heeft BSN met zwarte letters gedrukt: EXP02/08.
      Welke datum moet ik nou aanhouden? Spul is lang niet gebruikt maar heeft wel altijd gewoon afgesloten gezeten. Zou het nog goed zijn?
      De pot is open geweest, dus er is lucht bijgekomen.
      Een datum staat er niet voor niets op, als de Nederlandse T.H.T. November 2006 is, dan zou ik die aanhouden.

Ik zou voor die paar centen, niet mijn gezondheid op het spel zetten
      En als er o.a caffeïne en creatine inzit, zou ik het al helemaal niet innemen.
      Die twee stoffen gaan niet samen.

Comment

Originally posted by webmaster View Post
        Gewoon even met Promoteus bellen voor de zekerheid. Tis ook niks als ge er ziek van wordt.

Grtz

Comment

Van waar zo lang in de kast webbie?

Train je niet meer ??
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X