proteine of wight gainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb hier een tijd niet meer gepost maar zal dat toch weer eens gaan doen want als idioten als Body-Food denken het allemaal wel te weten moet ik er me toch even mee gaan bemoeien.

Heeft Mr BodyFood eigenlijk wel eens een pic gepost of is Mr Bodyfood de zoveelste fitness-pannenkoek die zich tussen de grote jongens wil begeven?

Ik ken Mr XXL persoonlijk en weet dat XXL geen bullshit verkoopt zoals Bodyboy wél doet.

25 jaar lang bezig en zich dan zo gedragen, ik zou echt denken dat je een pikkie van 18 bent maar dat zal dan een gebrek aan je opvoeding geweest zijn, zie je vaak tegenwoordig.

Ik persoonlijk zou niks willen kopen van een bedrijf wat zich zo on-collegiaal opstelt want die mensen hebben maar 1 belang en dat is hun portomonnee.

De mensen met hart voor de sport zoals XXL en Sportfood verdienen een pluim.

Egoistische blaaskaakjes zoals Bodyboy mogen weer terug naar de zandbak waar ze thuis horen.

Comment

In overleg met Testo weggehaald
      Last edited by Body-Food; 30-01-2008, 19:19.

Comment

Precies wat ik al dacht....geen foto want meneer wil alleen maar centjes verdienen.

Vertel trouwens es over die 25 jaar van je.....in welke soort voeding was dat?

Voor dieren ofzo?

Niet in supps want toen wist jij nog niet eens wat Bodybuilding was.

Comment

Hahaha die mr bodyfood got owned big time. In plaats van ergens inhoudelijk op in gaan kan hij alleen nog maar grapjes maken.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
            Body jij kickt hier echt op he het houd je wel bezig ieder geval
            Nee hoor ik kick hier helemaal niet op, alléén er moet geen onzin worden verteld. Als een product goed is, dan is het goed dan zal je mij niet horen.

Maar zakkenvullers die krijgen van mij de wind van voren, niet voor mijn belang maar in het belang van de ontwetende sporter.

Als je van te voren weet wat je te wachten staat, als je hier komt posten dan moet je niet zeuren dat je commentaar krijgt. Het is hier een open discussieforum en geen DBB site waar alles stiekem is. Daar kan een ander bedrijf niet vertellen dat je als sporter genaaid wordt, dan wordt je gebanned. Als je beschuldigd wordt van spam, kun je niets doen want die site staat geregistreerd in Verweggistan.

Gelukkig is het hier anders en daarmee moeten ze maar mee leren te leven, of hun conclussie trekken. Hier geen stiekem gedoe hier krijg je gewoon te horen, wat men vind van je producten of je dat nu leuk vind of niet.

Als je eerlijk en open zaken doet win je altijd, tenslotte beslist de klant waar hij wilt kopen. Dan kan bij de collega's zijn, winkels, sportscholen enz of bij mij.
            Last edited by Body-Food; 28-01-2008, 19:32.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
              Maar zakkenvullers die krijgen van mij de wind van voren,

Wie noem jij een zakkenvuller dan?

Ik verdenk jou er namelijk van dat je geen klote affiniteit hebt met deze sport want daarom vraag ik om een foto.

Wat doet jouw bedrijf verder voor onze sport?

Sponsor je atleten en wedstrijden?

Dacht het niet,he?

Dan kunnen we jou dus eerder een snelle zakkenvuller noemen dan XXL want dat is een bodybuilder pur sang waar jij je vingers bij af likt (en dat bedoel ik niet gay) plus hij sponsort diverse atleten en wedstrijden. Dus wie durf jij hier nou een zakkenvuller te noemen?

Comment

Het is hier een open discussieforum en geen DBB site waar alles stiekem is. Daar kan een ander bedrijf niet vertellen dat je als sporter genaaid wordt, dan wordt je gebanned. Als je beschuldigd wordt van spam, kun je niets doen want die site staat geregistreerd in Verweggistan.

Waar haal je die onzin toch allemaal vandaan joh?

Waren de toverstokken soms in de aanbieding vandaag?

Ik post zelf op DBB en heb niks met de leiding te maken daar en heb altijd kunnen zeggen wat ik wil.

Ik zeik sommige supps compleet af en ik heb nog NOOIT 1 waarschuwing gehad dus hoe kóm je erbij?

Jij hebt natuurlijk je eigen toko willen spammen daar terwijl daar regels voor zijn omdat de inkomsten van dat forum door de sponsors betaalt worden.

Logisch dus dat jij niet je bedrijf kan spammen daar, niks vreemds aan.

Kan ik ook niet maken.

Comment

@Testo

Last edited by Body-Food; 31-01-2008, 07:44.

Comment

@Brutez

Ik zie het leven van de vrolijke kant, ik hoop voor jou als je net zo oud bent als ik dat je het ook kunt. Ik gun het jou ook net als ieder ander.

Alleen geen onzin verhaaltjes vertellen, dat staat een beetje dom.

Voor als je weer je havermout gaat malen in een oude koffiemolen, heb ik nog wat tips van wat er allemaal in zit c.q kan gaan inzitten.

Havermout
                    Havermout zijn de gepelde, gestoomde en geplette haverkorrels. De oorsprong ligt in Schotland waar dit als vanouds volksvoedsel nummer 1 is. Havermout vereist een lange kooktijd van 20 minuten. Havermout moet koel, donker, luchtig en afgesloten bewaard worden in kleine hoeveelheden want het wordt snel aangetast door mijt; een klein beestje wat leeft van zetmeel. Havermout wordt gebruikt in pap,koek, brood en kan vermengd met eiwit dienen als krokante korst op ovenschotels.

http://www.ppd.nl/ppd/determinatielab/materiaal-aantastende-insekten/de-meelmot.html
                    Last edited by Body-Food; 31-01-2008, 07:44.

Comment

Zeg ga je mn vragen nog beantwoorden of blijf je ontwijken omdat je weet dat ik gelijk heb?

Enne...het is weer gezellig hier dus ik kom weer dagelijks meeposten, jij ook weer blij.
                      Last edited by Testo; 28-01-2008, 19:55.

Comment

Ik zie het leven van de vrolijke kant, ik hoop voor jou als je net zo oud bent als ik dat je het ook kunt. Ik gun het jou ook net als ieder ander.

Voor als je weer je havermout gaat malen in een oude koffiemolen, heb ik nog wat tips van wat er allemaal in zit c.q kan gaan inzitten.

Havermout
                        Havermout zijn de gepelde, gestoomde en geplette haverkorrels. De oorsprong ligt in Schotland waar dit als vanouds volksvoedsel nummer 1 is. Havermout vereist een lange kooktijd van 20 minuten. Havermout moet koel, donker, luchtig en afgesloten bewaard worden in kleine hoeveelheden want het wordt snel aangetast door mijt; een klein beestje wat leeft van zetmeel. Havermout wordt gebruikt in pap,koek, brood en kan vermengd met eiwit dienen als krokante korst op ovenschotels.

http://www.ppd.nl/ppd/determinatiela...e-meelmot.html

Melk kan ook bederven. Als je het lang genoeg laat staan kan je er een mooie kaas van maken. Maar in de tussentijd halen we er wel onze wehy en onze caseine uit. What's the point???? Alles kan bederven.
                        Gelukkig hebben ze daar een mooie pot voor bedacht met een prachtig seal en een dop zodat het fijn donker bewaard blijft.

Havermout is een superproduct, ik ben er groot mee geworden. Ik ben blij dat er een bedrijf zoals XXL is die een variant maakt op de bekende formules van gainers. Het is dat ik zelf ook een gainer in het assortiment heb, anders zou ik zeker die van XXL eens proberen.

Jaap
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Kijk....zo kan het ook.

Gewoon collegiaal zijn naar elkaar toe.

Goed bezig, Jaap.

Comment

Nou het zijn me nogal wat beschuldigingen...

Zakkenvuller...
                            Stiekem doen..
                            Slecht product..
                            Onzin vertellen..

Volgens mij is er heel iets anders aan de hand.. Mr bodyfood ziet dat er andere aanbieders zijn met uitstekende producten die hier gaan posten. En wat denkt hij.. de beste verdediging is de aanval kiezen. En zoals ik al eerder schreef ik begrijp het wel hoor, allemaal heel menselijk. Alleen verwacht je dat niet van een professioneel iemand wat ik verwacht had van bodyfood. Maar na wat threads gelezen te hebben zie ik dat Mr bodyfood graag producten van andere afkraakt om er zelf beter van te worden. Je zal mij nooit over een product van een ander slecht horen praten. Ik ga uit van de kwaliteit van onze producten en sta er voor de volle 100% achter en ga me niet verlagen tot moddergooien. En doe nu niet alsof jij de mening van de Bodynet members neerzet. Nee het zijn JOUW persoonlijke uitingen. Volgens mij heb je het zelf niet door maar je zet je eigen gewoon te kijken hierdoor. Dat is gewoon niet nodig. Blijf professioneel en ga niet zomaar wat roepen als je er geen verstand van hebt. Ga gewoon wat meer tijd besteden aan jullie specialiteit namelijk diervoeders.

Zo ik ga weer een biefstukje grillen

René
                            René
                            XXL Nutrition
                            www.xxlnutrition.nl

Comment

Havermout

http://www.ppd.nl/ppd/determinatielab/materiaal-aantastende-insekten/de-meelmot.html
                              Echt ongelofelijk hoe jij keer op keer met de meest belachelijke argumenten weet te komen. Je kan het gewoon niet over je hart verkrijgen om ook maar 1 positief ding te zeggen over een product dat je zelf niet verkoopt. Maar goed, ik hoef er verder niet eens op in te gaan. XXL, Testo en Powersupps hebben al meer dan genoeg gezegd.

Comment

@Power Supplements
                                @Testo
                                @XXL Nutrition
                                @Brutez

Allemaal personen die mij persoonlijk vertellen dat ik het allemaal verkeerd doe. Maar waarover het gaat daar spreekt men nauwelijks over. Ik durf het alléén op te nemen tegen jullie, om meer te verkopen. Nee om de consument te waarschuwen tegen verkeerde producten.

@Brutez
                                ik verkoop wel degelijk een Weightgainer zelfs twee, de 1e is voor sporters en de andere is voor niet sporters. De 1e is alléén te koop via mijn webshop, de 2e ook maar die is ook te koop bij de Drogist, Reformhuis en Apotheek.
                                Daarnaast lever ik diverse weightgainers op eigen recept aan tal van groothandels, die dit verder leveren onder eigen label. Dit in de sectoren die voor hun van toepassing zijn.

@XXL Nutrition
                                Ik kraak geen producten af, ik vertel de consument dat er grondstoffen in zitten die er niet in horen, dat is iets heel anders. Waar moet ik beter van worden, kan ik bij jou een potje met gezondheid kopen?
                                Jullie hebben het maar over modder gooien, is dat een nieuwe sport?

De members op dit forum zijn bijdehand genoeg om hun eigen mening te geven, daar hebben ze mij niet voor nodig. Probeer eens minder uit je duim te zuigen dat zal je sieren. Ik durf voor mijn mening uit te komen, dat het voor sommige personen niet leuk is kan ik heel goed begrijpen. Denk je dat je goed bezig bent komt er op eens iemand vertellen dat het niet zo is.
                                Heel vervelend allemaal, en de waarheid komt niet altijd gelegen.

Als je net zoveel verstand van voedingssupplementen heb in je hele lijf, als ik in mijn pink, dan heb je recht van spreken.

Ik ben zo blij dat je met deze zin bent gekomen! Ga gewoon wat meer tijd besteden aan jullie specialiteit namelijk diervoeders. Daar had je het al over op je eigen DBB forum, maar daar kan ik niet reageren hier wel.

Je weet niet eens het verschil tussen diervoeders en voedingssupplementen voor dieren. Wij produceren al jaren HUMANE producten voor dieren en de resultaten spreken voor zich zelf. Kijk eens hier vooral bij de Reacties Soul-Mate Nutrition heel veel Body-Builders kopen ook daar het product 2G. Dus als wij voedingssupplementen voor dieren produceren, dan zijn de grondstoffen uiteindelijk bedoeld voor mensen.
                                Neem nog een handje paardenbrok, of neem slobber als ontbijt.

Een poosje geleden heb ik je een prijslijst gezonden, René onthou één ding als ik jou voor die prijzen kan leveren. Dan kan ik dat ook rechtstreeks aan de consument leveren, als ik dat zou willen. Zolang jij nog L-Glysine in je aminozurenpatroon hebt staan, dan weet ik genoeg.

@Testo
                                Goed gedaan Japio.

@ Power Supplements
                                Melk kan ook bederven. Als je het lang genoeg laat staan kan je er een mooie kaas van maken. Maar in de tussentijd halen we er wel onze wehy en onze caseine uit. What's the point???? Alles kan bederven. Wist je dat er eerst kaas wordt gemaakt en daarna de whey?

Gelukkig hebben ze daar een mooie pot voor bedacht met een prachtig seal en een dop zodat het fijn donker bewaard blijft. Wat er al in zit voorkom je niet, met een verpakking.

Havermout is een superproduct, ik ben er groot mee geworden.

Als je HAVERMOUT koopt in de supermarkt, is het een superproduct.
                                Zéker om er een grote jongen mee te worden.
                                Ik ben blij dat er een bedrijf zoals XXL is die een variant maakt op de bekende formules van gainers. Het is dat ik zelf ook een gainer in het assortiment heb, anders zou ik zeker die van XXL eens proberen.
                                Waarom heb jij dan niet zo'n product in je assortiment, met havermoutmeel.

Last edited by Body-Food; 29-01-2008, 05:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X