Cellmass: hoe te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cellmass: hoe te nemen?

Zijn er hier mensen die cellmass gebruiken en hoe nemen jullie dat?

Mijn creatine neem ik altijd na mijn training en shake +fruit of na mijn ontbijt dit ivm een aanwezige insulinepiek. Daarnaast neem ik het altijd in thee ivm beter oplossen.

Echter op het potje van cellmass staat op nuchtere maag 's ochtends en net voor je training. Op niet trainingsdagen alleen op nuchtere maag.

Ten eerste: waarom op beide dagen anders?
    Ten tweede: waarom nu ineens zonder voeding ervoor? Ik weet wel dat het geesterd is en inclusief een transportsysteem, echter het zou toch geen kwaad kunnen om het wat extra te prikkelen? (dus bijv na je ontbijt)

Originally posted by Kevf View Post
    Zijn er hier mensen die cellmass gebruiken en hoe nemen jullie dat?

Mijn creatine neem ik altijd na mijn training en shake +fruit of na mijn ontbijt dit ivm een aanwezige insulinepiek. Daarnaast neem ik het altijd in thee ivm beter oplossen.

Echter op het potje van cellmass staat op nuchtere maag 's ochtends en net voor je training. Op niet trainingsdagen alleen op nuchtere maag.

Ten eerste: waarom op beide dagen anders?
    Ten tweede: waarom nu ineens zonder voeding ervoor? Ik weet wel dat het geesterd is en inclusief een transportsysteem, echter het zou toch geen kwaad kunnen om het wat extra te prikkelen? (dus bijv na je ontbijt)

Meeste resultaat boek je door ook op niet trainingsdagen 2 porties te nemen.. ik neem aan dat je 2 potten hebt besteld? 1 is echt te weinig... is maar voor een 3 weken dosering.. op de trainingsdag direct na de training en 2de dosering 8 uur daarna of direct voor het slapen. op niet trainingsdagen smorgens op nuchtere maag en 8 uur daarna 2de dosering.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
      Meeste resultaat boek je door ook op niet trainingsdagen 2 porties te nemen.. ik neem aan dat je 2 potten hebt besteld? 1 is echt te weinig... is maar voor een 3 weken dosering.. op de trainingsdag direct na de training en 2de dosering 8 uur daarna of direct voor het slapen. op niet trainingsdagen smorgens op nuchtere maag en 8 uur daarna 2de dosering.
      Zo staat het idd op de pot. Echter er staat ook dat je pas 1,5 uur later moet ontbijten. Dat gaat toch niet? Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat je deze creatine anders dan monohydraat zou moeten nemen.

Ik heb trouwens een pot van bijna 1 kg gekocht. 42,-

Comment

Zo staat het idd op de pot. Echter er staat ook dat je pas 1,5 uur later moet ontbijten. Dat gaat toch niet? Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat je deze creatine anders dan monohydraat zou moeten nemen.

Ik heb trouwens een pot van bijna 1 kg gekocht. 42,-

Ik zal dat ontbijten niet zo nauw nemen... en voor de rest wel gewoon opvolgen wat er op de pot staat... en het is inderdaad raar... maar heb al verschillende crea's gehad met weer elk een totaal andere gebruiksaanwijzing...

1kg? is 640 gram toch ofzo?

Comment

Er is ook een grotere pot

Comment

Gewoon als per productbeschrijving.

Comment

productbeschrijving van veel crea kan ik me alleen niet in vinden. Bijvoorbeeld van de creatine die ik nu heb:

Dosering:
              1 afgestreken maatschep (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
              De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een maatschep Creatine (15 gram / dag). Daarna 2 maal dagelijks een maatschep per dag (10 gram / dag), ook innemen op rustdagen.

Voor een optimale opname Creatine beter niet innemen met melk of koffie. Bij voorkeur op een lege maag met vruchtensap innemen of met water en Dextrose. Creatine is uitermate geschikt voor zowel kracht als duursporten.

Gebruik Creatine 4 tot 6 weken. Las dan een pauze in van tenminste 4 weken.

opmerkingen: juist niet op lege maag, met warme dranken nemen, laadfase is ONZIN, je kan creatine altijd gebruiken, 5 gram per dag is voldoende.

Iaw ook die beschrijving klopt van geen meter en vroeg me dus af hoe het zit met cellmass.

Comment

Kevf, niet lullig bedoeld, se. Maar het is geen kernfysica. Het spul werkt zoals per aanbevolen productbeschrijving. Je gaat er niet 300% extra rendement uithalen als je het anders gaat gebruiken. Het is slechts een supplement, laat je niet verblinden door alle reclame etc. Komt nogsteeds neer op goe eten, trainen en rusten. En wellicht brengt het ietskes extra. Creatine is creatine en heeft iets van spier en krachtopbouwende kenmerken, maar het is geen wondermiddel. Wordt het ook niet ineens door een heel specifiek inname schema erop na te houden. Zou het op een lege maag nemen en enkel smorgens. Niet vlak voor de training, my 2 cents.

Grtz

Comment

duidelijk. Misschien let ik ook wel iets teveel op de kleintjes. Tnx

Comment

Originally posted by Riki View Post
                    Kevf, niet lullig bedoeld, se. Maar het is geen kernfysica. Het spul werkt zoals per aanbevolen productbeschrijving. Je gaat er niet 300% extra rendement uithalen als je het anders gaat gebruiken. Het is slechts een supplement, laat je niet verblinden door alle reclame etc. Komt nogsteeds neer op goe eten, trainen en rusten. En wellicht brengt het ietskes extra. Creatine is creatine en heeft iets van spier en krachtopbouwende kenmerken, maar het is geen wondermiddel. Wordt het ook niet ineens door een heel specifiek inname schema erop na te houden. Zou het op een lege maag nemen en enkel smorgens. Niet vlak voor de training, my 2 cents.

Grtz
                    De basis is echt het belangrijkst! Op de vitamines, whey en de omega 3 na heb je eigenlijk geen supplementen nodig. Het is allemaal extra. Je moet aan supplementen niet dezelfde werking toeschrijven als aan AS. Dat zijn het nou eenmaal niet..wat een fabrikant ook belooft!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind creatine anders toch wel aardig bassaal. Check de artikelen op ergogenics:

edit: hmm je kan een zoekresultaat van ergogenics blijkbaar niet posten.

Comment

Ik vind creatine anders toch wel aardig bassaal. Check de artikelen op ergogenics:

edit: hmm je kan een zoekresultaat van ergogenics blijkbaar niet posten.
                        Tis een van de weinige supps die iets doen, maar het is geen magic. Eerste keer hou je er wellicht een of twee kilo aan over. Veel is vocht.

Grtz

Comment

Heb het echt al vaaaaaak gebruikt en idd de eerste keer leek het effect het sterkst. Echter onderzoek naar onderzoek komt creatine goed uit de bus ook net weer in een onderzoek op ergogenics. Het blijft voor mij hoe dan ook een blijvertje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X