Waar te halen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar te halen ?

Ik wilde vandaag even lijnzaadolie halen, maar is hier nergens verkrijgbaar. Hoe kan ik er aan komen, is het misschien te bestellen via internet ?

Zit er niet een health-shop in de buurt?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja zal eens kijken in een andere plaats. Had verwacht dat je het bij de drogist toch wel kon krijgen

Comment

Heeft het trouwens dezelfde werking als visolie ?

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 25 2003,18:11)]Heeft het trouwens dezelfde werking als visolie ?
          Daar zijn de meningen nog al verschillend over. Dan praten we over kleine verschillen. Maar voor het doel waar de meeste van dit forum het voor gebruiken kan je stellen dat het even goed is. Ze bevatten namelijk allebei omega 3 vetzuren.[alfa linoleenzuur]

Grtzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Levertraan schijnt nog beter te zijn dan lijnzaadolie. Deze zijn volgens mij bij De Tuinen te halen. Levertraan ook bij de drogist. Wie van vis houdt zal levertraan iets beter te verteren vinden dan lijnzaad. NB: Indien lijnzaad neem dan gebroken lijnzaad.

Comment

wat zit er in levertraan dan precies. Zodat je lijnzaad er mee kan vergelijken??
              I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Koenkie @ Aug. 02 2003,21:19)]wat zit er in levertraan dan precies. Zodat je lijnzaad er mee kan vergelijken??
                De overeenkomst is dat er ook veel omega-3 vetzuren in zitten maar ook veel vitamine A & D.

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X