creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine

ik heb een pot blast 2 creatine maar daar hou ik veel vocht van vast
    dus die ga ik niet meer in nemen
    nu wil ik een creatine ethyl ester proberen omdat je daar niet zoveel vocht van vast houd
    welke zou ik het beste kunnen nemen
    liefst capsules
    greetz

ik zou zeggen probeer het eens uit, ik denk niet dat er slechte merken op de markt zijn, check wel het creatine gehalte per tab ...

Comment

creatine

Originally posted by supahfly View Post
      ik zou zeggen probeer het eens uit, ik denk niet dat er slechte merken op de markt zijn, check wel het creatine gehalte per tab ...
      ik heb zo,n proefpakketje gepakt en die zijn 750mg creatine ethyl ester per cap.
      heb hier in ieder geval niet zo,n opgeblazen gevoel bij
      denk dus dat ik die maar eens ga proberen
      greetz

Comment

Ik ben er sowieso een groot voorstander van. En van dat achterlijke laden/onderhouden ben je ook ineens af. Succes!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

bouw je eigenlijk meer spieren op als je creatine gebruikt dan zonder creatine? als je er mee stopt zie je dan een groter verschil dan als je geen hebt gebruikt? of is het alleen zo om net een rep extra te kunnen doen?

Comment

Dat is wel het idee. Doordat je wat zwaarder kunt gaan en/of wat meer reps kunt maken kun je je spieren beter overladen en krijg je dus meer van een groeiprikkel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

top bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X