Tintelende handen gezicht en rug na Cell Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tintelende handen gezicht en rug na Cell Mass

Beste Lezer,

Ik ben begonnen aan een kuurtje, van voor de Training NO-Explode en na de training Cell- Mass,

Ik krijg vrijwel meteen als ik Cell mass heb genomen, heel erg tintelende handen gezicht en rug .......

Herkent iemand dit, en heeft iemand enig idee of dit schadelijk is ??

Alvast onwijs bedankt voor een antwoord want ik maak me wel een beetje zorgen.

Cell Mass lijkt me heeeeeel erg vreemd, aangezien dit niet meer is dan een geesterde creatine.

Ik denk eerder dat het de no-explode is die begint te werken. Door no producten gaan je bloedvaten meer open staan en dat kan je wel voelen (heerlijk gevoel trouwens!)

en schadelijk is het zeker niet

Comment

Kuren met No en Cellmass producten, moet neit gekker worden,

Dadelijk hebben we nog een eiwitten kuur

Comment

Dat kan je ook gewoon een kuur noemen, niks vreemd aan. Een kuur hoeft echt niet persé met roids

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Dat kan je ook gewoon een kuur noemen, niks vreemd aan. Een kuur hoeft echt niet persé met roids
          Jah inderdaad ja ! dank je wel voor beide reacties.

Moet zeggen dat ik tintelen niet echt heel lekker vind hoor, maar zolang het niet schadelijk is vind ik het prima

Comment

Ik heb beiden gebruikt maar ik heb geen tintelingen gehad tijdens of na het gebruik. Het is wel de bedoeling dat je na enkele weken even stopt. Kan het daar aan liggen dat je het misschien al te lang gebruikt? Anders heb ik geen verklaring. Ik hoop dat iemand je kan helpen.

Comment

Ben je geen roker? Daar kun je ook tintelingen van krijgen. Tintelingen wijzen meestal op een slechte doorbloeding.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Hey,

Thx voor reacties,
                @ kiki, ik ben net deze week begonnen dus daar zal het niet aan liggen..

@ de sterkste ophaler... Ik rook eigenlijk alleen in het weekend,..... misschien moet ik daar ook maar mee stoppen :P is sowieso niet verkeerd. Maar die tintelingen komen echt door dat spul, heb het nu 2x gebruikt en 2x tintelingen :P

Comment

Heb je die tintelingen altijd of kun je dit bij bepaalde oefeningen vooral tegenkomen?
                  Ik heb regelmatig na triceps tinteling in vooral pink en ringvinger en mogelijk versterkt cell mass dit.
                  De combi is eerder besproken zag ik buiten de tintelingen dan http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...cell-mass.html

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                    Kuren met No en Cellmass producten, moet neit gekker worden,

Dadelijk hebben we nog een eiwitten kuur
                    Originally posted by Kevf View Post
                    Ben het met Liquidfire eens, kuren doe je in een kuuroord of met roids. Al die onzin over ik heb even een creatinekuurtje gedaan...
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tintelingen komen door blokkades in de bloedbaan. Neem op de trainingsdagen eens een sinasprilletje in, een ½ paracetamol mag ook daar wordt je bloed wat dunner van en de tintelingen zullen wegblijven. Succes

Comment

Wellicht zit er beta aline in, dat zorgt voor tintelingen.

Grtz

Comment

Die tintelingen komen door cel mass ,maakt de bloedaderen breeder meer stickstof balans, heb ik en keer van horspower gehad.
                          Ik vind het maar iritant spul.

Comment

Originally posted by Riki View Post
                            Wellicht zit er beta aline in, dat zorgt voor tintelingen.

Grtz
                            Beta alanine veroorzaakt inderdaad bij de meeste creatine/NO's voor die tintelingen.
                            René
                            XXL Nutrition
                            www.xxlnutrition.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X