hulp bij het maken van een voedings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij het maken van een voedings schema

Hey allemaal,

Ik ben nieuw hier. Heb al wel het forum een beetje doorgeneuzeld maar blijf toch met dezelfde vraag zitten.

Ik vind mijzelf vrij mager (60kg op een lengte van 1,78m) en wil hier wel eens verandering in brengen. Ik sport vrij veel en sinds ik ook nog eens mountainbike heb ik het gevoel dat ik steeds slanker wordt. Vandaar dat ik denk dat er eens iets aan mijn voeding moet gebeuren en graag zou ik jullie hulp daarbij gebruiken.

Ik zal hier even neerzetten wat ik gemiddeld op een dag eet:

ontbijt: 4 eetlepels brinta, 250ml volle melk, 250ml milk&fruit, 1 banaan, 1 kiwi of mandarijn (allemaal bij elkaar in de blender)

Tussendoor: 1 mandarijn, 1 muesli reep of pakje sultana

Lunch: 4 bruine boterhammen met kaas of vlees

Tussendoor: 1 mandarijn

Diner: flinke portie aardappels en groenten, stukkie vlees en bakje yoghurt

's avonds: vaak nog een gekookt eitje of wat nootjes o.i.d.

Nu vraag ik mij af, wat mist er in dit schema, moet ik bij mijn ochtend shake wat whey poeder toevoegen of weight gainer o.i.d.?

Zijn er andere alternatieven (supermarkt alternatieven om het zo maar even te noemen)??

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
    Smeigel

4 eetlepels brinta? Kerel dat snuif ik nog naar binnen!
    Maak daar maar 100gr van of 150gr havermout nog beter.
    De rest van je schema is ook niets, bekijk de voedings sticky's maar eens!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Geen wonder dat je hier op afvalt. Je eet veel te weinig, en milk & fruit en sultana's zijn natuurlijk rommel. Wegpleuren die onzin. Schema is gewoon niet goed. Kijk eens naar schema's van anderen, dan zie je als het goed is al een hoop verbeteringen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hier groeit mijn hond nog niet van. Er zijn op dit forum veeeeeeeel betere schema's gepost waar je van kunt leren! Ga die maar eens lezen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Idd je moet veel meer gaan eten. Op internet en op dit forum zijn meerdere schema's te vinden. Wil je groeien dan moet je goed, gezond en veel eten dus niet waar je nu mee bezig bent. Dat is geen voedingschema, dat is wat je minimaal nodig hebt als slank persoon die niet sport! Hup verbeteren en eten maar.

Smakelijk alvast!

Comment

Als je echt wilt aankomen, geloof mij doe dit:

Eet elke dag een halve liter ijs, welke smaak dan ook en geen vetvrije/laag cholesterol :P

En veel chocola oid/snoep

Echt waar dan kom je wel aan xD

Comment

Originally posted by Gilson View Post
              Als je echt wilt aankomen, geloof mij doe dit:

Eet elke dag een halve liter ijs, welke smaak dan ook en geen vetvrije/laag cholesterol :P

En veel chocola oid/snoep

Echt waar dan kom je wel aan xD
              Waarom niet elke dag een groot pak friet erbij

Neen zo hoort het niet. Deze jongen wil gezond aankomen!
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Bullshit kerel. Natuurlijk kom je daar van aan, maar meer dan vet ook niet.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X