Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier. Heb al wel het forum een beetje doorgeneuzeld maar blijf toch met dezelfde vraag zitten.
Ik vind mijzelf vrij mager (60kg op een lengte van 1,78m) en wil hier wel eens verandering in brengen. Ik sport vrij veel en sinds ik ook nog eens mountainbike heb ik het gevoel dat ik steeds slanker wordt. Vandaar dat ik denk dat er eens iets aan mijn voeding moet gebeuren en graag zou ik jullie hulp daarbij gebruiken.
Ik zal hier even neerzetten wat ik gemiddeld op een dag eet:
ontbijt: 4 eetlepels brinta, 250ml volle melk, 250ml milk&fruit, 1 banaan, 1 kiwi of mandarijn (allemaal bij elkaar in de blender)
Tussendoor: 1 mandarijn, 1 muesli reep of pakje sultana
Lunch: 4 bruine boterhammen met kaas of vlees
Tussendoor: 1 mandarijn
Diner: flinke portie aardappels en groenten, stukkie vlees en bakje yoghurt
's avonds: vaak nog een gekookt eitje of wat nootjes o.i.d.
Nu vraag ik mij af, wat mist er in dit schema, moet ik bij mijn ochtend shake wat whey poeder toevoegen of weight gainer o.i.d.?
Zijn er andere alternatieven (supermarkt alternatieven om het zo maar even te noemen)??
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Smeigel
Ik ben nieuw hier. Heb al wel het forum een beetje doorgeneuzeld maar blijf toch met dezelfde vraag zitten.
Ik vind mijzelf vrij mager (60kg op een lengte van 1,78m) en wil hier wel eens verandering in brengen. Ik sport vrij veel en sinds ik ook nog eens mountainbike heb ik het gevoel dat ik steeds slanker wordt. Vandaar dat ik denk dat er eens iets aan mijn voeding moet gebeuren en graag zou ik jullie hulp daarbij gebruiken.
Ik zal hier even neerzetten wat ik gemiddeld op een dag eet:
ontbijt: 4 eetlepels brinta, 250ml volle melk, 250ml milk&fruit, 1 banaan, 1 kiwi of mandarijn (allemaal bij elkaar in de blender)
Tussendoor: 1 mandarijn, 1 muesli reep of pakje sultana
Lunch: 4 bruine boterhammen met kaas of vlees
Tussendoor: 1 mandarijn
Diner: flinke portie aardappels en groenten, stukkie vlees en bakje yoghurt
's avonds: vaak nog een gekookt eitje of wat nootjes o.i.d.
Nu vraag ik mij af, wat mist er in dit schema, moet ik bij mijn ochtend shake wat whey poeder toevoegen of weight gainer o.i.d.?
Zijn er andere alternatieven (supermarkt alternatieven om het zo maar even te noemen)??
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Smeigel
Comment