creatine en anabolic extreme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine en anabolic extreme

hey,
    ik heb een vraag ik ben nu voor het eerst begonnen met een kuur van anabolic extreme de massFx en de hyperdrolX2, maar ik wil creatine hierbij gaan gebruiken.
    heeft iemand hier ervaring mee ??

thnx!!

Originally posted by j-rdy View Post
    hey,
    ik heb een vraag ik ben nu voor het eerst begonnen met een kuur van anabolic extreme de massFx en de hyperdrolX2, maar ik wil creatine hierbij gaan gebruiken.
    heeft iemand hier ervaring mee ??

thnx!!

Hoi, Ik ben nu 4 weken bezig met creatine( superpump/sizeon) en met mass fx en hyperdrol. Ben tot nu toe een goede 3 kilo zwaarder en heb no 8 weken te gaan. Heb de mass fx wel hoog gedoseerd (werkzame stof is spirostan). Het duurt wel een weekje/10dagen vooraleer het inkickt.

Volgens hun een booster volgens mij een pro hormoon (diol).
    Heb al gekuurd met winstrol en ik vind het vergelijkbaar van pomp en massa tot nu toe. Alleen is dit niet 17-aa. , niet giftig voor lever!!! En hier zal ook meer vocht bijzitten.

En het werkt want loop redelijk horny. Er is veel brol op de markt maar dit voldoet aan mijn verwachtingen.
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Wimpy View Post
      Hoi, Ik ben nu 4 weken bezig met creatine( superpump/sizeon) en met mass fx en hyperdrol. Ben tot nu toe een goede 3 kilo zwaarder en heb no 8 weken te gaan. Heb de mass fx wel hoog gedoseerd (werkzame stof is spirostan). Het duurt wel een weekje/10dagen vooraleer het inkickt.

Volgens hun een booster volgens mij een pro hormoon (diol).
      Heb al gekuurd met winstrol en ik vind het vergelijkbaar van pomp en massa tot nu toe. Alleen is dit niet 17-aa. , niet giftig voor lever!!! En hier zal ook meer vocht bijzitten.

En het werkt want loop redelijk horny. Er is veel brol op de markt maar dit voldoet aan mijn verwachtingen.

Is 12 weken creatine niet een beetje te lang max 6 weken.

Comment

Creatine pak ik gewoon uit (sizeon en superpump)maar de massfx neem ik 12 weken.

grtz
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X