Inname Creatine met Druivensap?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inname Creatine met Druivensap?

In principe ga ik creatine gebruiken o.a Revolutions Revenge v3

Het is mij geadviseerd om hem in te nemen met rodedruivensap met een klein puntje zout(omdat de werking van creatine wordt versterkt door druivensap en het puntje zout "bind" hem zodat ie goed is op te nemen in je lichaam)

Maar op de handeleiding/instructies staat geschreven dat ik hem met water moet innemen.

Welke van de twee zal ik volgen?

En welke van de whey in de onderstaande link zou je me adviseren te kopen?
    http://www.krachtvoeding.nl/catalog/default.php?cPath=52_54
    Heb gehoord/gelezen dat die van revolutions zelf lekker smaakt maar het resultaat was niet optimaal ?!

Is er misschien een betere creatine dan revolutions op deze site?
    KRACHTVOEDING.NL

Prijs maakt niet uit! (Behalve BSN merken, eerder noxplode geprobeerd 5 kilo aangekomen, maar me hart klopte alsof er een hardcore feest in me borstkast was..te freaky :P)

Alvast bedankt voor je antwoord

Damn waarom is die Revolutions Revenge V.3 zo duur? Lijkt mij trouwens wel een goede maar ook duur.

Comment

ik ben die van revolutions nou ook aan het gebruiken (2e keer, ik had 2 potten besteld) en ik ben ook wel benieuwd of dat klopt met dat zout en druivensap.

Ze zeggen dat het sneller door het lichaam wordt opgenomen dan een creatine ester omdat het is gebonden aan een koolhydraat die wel 4,5x zo snel als dextrose wordt opgenomen... Wat ik wel merk is dat ELKE keer als ik het slik, een kwartiertje later enorme jeuk overal krijg, voor 1-2 uur lang. Zeer irritant. Voor mij de laatste keer. Ook lost het niet goed op (er blijven honderden kleine stukjes door je water drijven), maar dat is waarschijnlijk de creatine die sowieso niet goed oplost, maar volgens mij loste de cellmass van bsn wel veel beter op dacht ik.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Revolutions Revenge V.3 heb ik ook gebuikt, maar mijn pot is nu net op
        ben niet snel tevreden met een produkt, maar dit is zeker een aanrader,
        er is nu een Revolutions Revenge V.4 onderweg maar die v.3 is zeker echt goed, voelde mij naar 5 min al heel anders, meer energie meer kracht ook alles tintelde enzo, gewoon met water ingenomen, zeker een aanrader wat mij betreft
        Last edited by martin27; 12-04-2008, 12:50.
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb trouwens Sport Nutrition International Xtreme Pro Whey 2,75kg ook besteld en moet hem innemen als volgt :
          Neem dagelijks 2 maatscheppen met 200 ml koud water of van uw favoriete drank. Voor het beste resultaat, neem 1 maatschep voor en 1 maatschep na uw training.

Gaat hij de werking van creatine niet verstoren? Of gewoon doen

Nog bedankt voor de reacties

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            1)Ze zeggen dat het sneller door het lichaam wordt opgenomen dan een creatine ester omdat het is gebonden aan een koolhydraat die wel 4,5x zo snel als dextrose wordt opgenomen...

2)Ook lost het niet goed op (er blijven honderden kleine stukjes door je water drijven), maar dat is waarschijnlijk de creatine die sowieso niet goed oplost, maar volgens mij loste de cellmass van bsn wel veel beter op dacht ik.
            1) Een geësterde creatine is niet gebonden aan een koolhydraat maar aan een esther. Is wat anders he. Falstyr had laatst wat leuke artikeltjes die aantoonden dat de monohydraat minimaal zo goed is.

2) Als die stukjes ronddrijven terwijl er alleen creatine esther in zit hebben ze je volgens mij genept. Meen dat alleen de monohydraat niet oplost in water.

@ Gilson
            Gaat je creatine niet in de weg zitten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ook CM lost voledig op in water. Je moet alleen voldoende water gebruiken (ik dacht dat voor 5gr CM ca 1L lauwwarm water nodig was, maar zal het nog eens nazoeken)
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                1) Een geësterde creatine is niet gebonden aan een koolhydraat maar aan een esther. Is wat anders he. Falstyr had laatst wat leuke artikeltjes die aantoonden dat de monohydraat minimaal zo goed is.

2) Als die stukjes ronddrijven terwijl er alleen creatine esther in zit hebben ze je volgens mij genept. Meen dat alleen de monohydraat niet oplost in water.

@ Gilson
                Gaat je creatine niet in de weg zitten.
                1 ik heb het over die revenge heh, dat is volgens mij creatine gluconaat ofzo en de creatine is daar dus gebonden aan een koolhydraat (dacht ik?)

2 dit is mn 2e pot en bij allebei zitten er kleine deeltjes in. Komt van BodyStore.nl, Sportvoeding en afslankproducten
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X