aminozuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aminozuren

ik ga amino zuren gebruiken maar hoe en hoeveel moet ik dat innemen is de vraag en ja moet ik dat na de training of zo ik wil graag alle in formatie en welke amino zuur ik moet gebruiken en welke de beste is noem maar een merk ofzo

greats rohan

Ten eerste staat je thread verkeerd en daarnaast zijn je vragen dusdanig basaal dat ik me afvraag of je uberhaupt wel weet waarom je ze gaat gebruiken.

Comment

WAAROM lezen mensen zich niet eerst in voordat ze domme vragen gaan stellen??
      Ik weet nog dat toen ik begon ik eerst maandenlang lectuur over Bodybuilding heb zitten lezen. Ik wilde weten wat ik ging doen.
      Nu beginnen steeds meer mensen aan bodybuilding met de instelling van een postzegelverzamelaar!
      Kom op mannen (en dames)! Ga ook eens zelf op onderzoek uit! Lees bijvoorbeeld eerst de stickies van dit forum voordat je allemaal voor ieder wissewasje een nieuw topic opent!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Neem liever gewoon whey shakes.

Comment

ook al had je deze vraag makkelijk beantwoord kunnen vinden in andere topics geef ik wel even een soort van antwoord.

Meestal zijn aminocaps 3 gr per cap dus als je na het trainen aminocaps wil nemen zou ik er een stuk of 9 in van nemen.
          Maar zou eerder een whey shake drinken en dan bcaa caps erbij nemen.

Merken maakt opzich niet heel veel uit je hebt altijd wel een beetje prijs kwaliteit verhouding maar zou het niet te duur zoeken zo'n 300 caps moet je voor rond de 30 a 40 euro wel vinden.

Maar weet niet wat je doelen ermee zijn?
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Even verplaatst.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dino21 View Post
              ook al had je deze vraag makkelijk beantwoord kunnen vinden in andere topics geef ik wel even een soort van antwoord.

Meestal zijn aminocaps 3 gr per cap dus als je na het trainen aminocaps wil nemen zou ik er een stuk of 9 in van nemen.
              Maar zou eerder een whey shake drinken en dan bcaa caps erbij nemen.

Merken maakt opzich niet heel veel uit je hebt altijd wel een beetje prijs kwaliteit verhouding maar zou het niet te duur zoeken zo'n 300 caps moet je voor rond de 30 a 40 euro wel vinden.

Maar weet niet wat je doelen ermee zijn?
              Had en keer gelezen dat je eiwitten niet samen in moet nemen met en form van aminozuren, je zou er 2 uur tussen moeten laten ,dat ging tegenwerken.

Comment

Als je lose aminozuren inneemt met complete eiwitten dan worden tijdens de afbraak van het eiwit de losse aminozuren weer gebonden.

Leuk als je geld te veel heb of waneer je met een bepaald aminozuur het aminogram van je eiwit op wilt krikken maar verders niet echt aan te raden

Enige uitzondering zijn BCAA's omdat deze een ander verwerkingstraject doorlopen dan de overige aminozuren.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X