Venom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Venom

Hallo allen,

Ik overweeg Venom te kopen voor de laatste procenten vet, wie heeft er ervaring mee...................

Alvast thanxs......
    Leven, meervoud van lef!

Heb van de week me eerste potje geopend. Zal je laten weten hoe/wat zodra er wat meer tijd voorbij is gegaan.

Comment

En? Heeft iemand al info om te posten over de werking van Venom?
      En dan bedoel ik nog niet een daling van BF want dat is nog te kort dag. Ik bedoel eigenlijk een verhoogde hartslag of een hogere lichaamstemperatuur.
      En wordt je er hyper van??
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hogere hartslag en bodytemp merk ik inderdaad wel. Hyper worden bij mij is afhankelijk hoe nuchter me maag is.

Comment

FF update...

Ik heb de versie global approved.

Ik merk wel iets van hyper........

Met het trainen lijk ik flink meer enrgie te hebben.

Mijn vriendin heeft iets last van maagklachten............
          Leven, meervoud van lef!

Comment

Originally posted by Mister Tattoo View Post
            FF update...

Ik heb de versie global approved.

Ik merk wel iets van hyper........

Met het trainen lijk ik flink meer enrgie te hebben.

Mijn vriendin heeft iets last van maagklachten............

ik heb donderdag Venom Tri-Lean System + T-X in huis en ben vanplan maandag eraan te beginnen (of een week later) probeer zelf aan die hyper te komen die hoodia bevat

Comment

Venom Hyperdrive werkte bij mij iig TE heftig. Ik voelde het 12 uur later nog en op zijn piek zat ik niet echt lekker op mijn werk. Ben wel gevoelig voor stims, maar dat is dan meer qua heftigheid en niet qua duur. Het traint wel prima trouwens

Kameraad dacht er wel even twee te nemen om 11.00 's ochtends en sliep om 02.00 's nachts nog niet

(had hem nog gewaarschuwd)

Comment

umm ik heb vaak de neiging om bepaalde dingens te overdosen...gewoon kijken wat er gebeurd...als je max 2 neemt wilt ik er bijv 4 nemen

het is niet denkt dat het sneller gaat..gewoon puur uit nieuwsgierigheid

Comment

SakuraKilla

In de handleiding schrijven ze niet voor jan lul dat je er maar 2 per dag max mag innemen. Bij producten zoals visolie kan je gerust meer nemen maar om dat bij alle sups te doen. Moet je in ieder geval niet bij RPM of iets in die richting flikken. 6 pillen van RPM en je bent 2 dagen klaar wakker!

Ps: Is Venom Hyperdrive niet meer voor vetverbranding?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Moet je in ieder geval niet bij RPM of iets in die richting flikken. 6 pillen van RPM en je bent 2 dagen klaar wakker!
                    Valt wel mee. Heb er 's ochtends 3 genomen voor de ochtendtraining, en twee voor de avondtraining. Nergens last van.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      SakuraKilla

In de handleiding schrijven ze niet voor jan lul dat je er maar 2 per dag max mag innemen. Bij producten zoals visolie kan je gerust meer nemen maar om dat bij alle sups te doen. Moet je in ieder geval niet bij RPM of iets in die richting flikken. 6 pillen van RPM en je bent 2 dagen klaar wakker!

Ps: Is Venom Hyperdrive niet meer voor vetverbranding?
                      lol ze er staat ook niet zomaar op een pak sigaretten roken is dodelijk tog doen mensen het

ik vind het leuk om te experimenteren met sups.. RPM denk niet dat ik die ga gebruiken zegt me niks (mischien praat ik te vroeg)

Heb wel eens PH gebruikt en die ook beetje overdosed and ja daar merkte ik effecten mee dus doe ik niet meer (en was sneller door het potje heen haha)

ja hyperdrive is een vetberbranden = energiebooster. Zit nu al op ong op 733mg caffine op een dag (weet neit wat toegestaan max is voor je lichaam) hield het eerst rond de 400mg maar merkte er geen barst van geupped naar 7xx en slaap nu later meestal 1 a 2 am snachts nu

begin te denken dat me lichaan niet caffine gevoelig is

any advise?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Valt wel mee. Heb er 's ochtends 3 genomen voor de ochtendtraining, en twee voor de avondtraining. Nergens last van.
                        Idem. Neem 2 in de ochtend en 1 voor de training

Vetverbrandings eigenschappen merk ik nog steeds niks van en gebruik het puur om energieker te zijn.

Comment

Ik heb gratis een maand voorraad aan zakjes Venom gekregen bij
                          het aankopen van een ALRI stack. Sinds vorige week bezig met het innemen van Venom (2 capsules in de ochtend bij het opstaan). Wat ik vooral merk is
                          dat ik het ontbijt en lunch onwijs snel verbrand. Lijkt net alsof ik iets eet en het meteen omzet in uitwerpselen . Savonds val ik moeilijk in slaap. Smiddags ben ik vaak zwak en misselijk (komt ook omdat ik aan het cutten ben). Ook lijkt het soms of mijn hart het lichtje "overload" toond bij intenssief steppen. Ben een keer na 10 minuten gestopt met steppen, omdat ik het lichamelijk niet meer kon opbrengen en bijna moest overgeven.
                          Wel kan ik zeggen dat het wel degelijk goed spul is en ik merk vooral smiddags dat mijn lichaams temperatuur, gezamelijk met het lekker zomersweertje, erg hoog ligt. Al om al, zeker een aanrader.

Comment

klinkt niet echt gezond kerel. Hou het eens gewoon bij 1

Comment

Het gaat wel lekker zo.

Ik denk dat het "overload" voorval komt omdat ik op een hoog tempo train en dan vervolgens met een kokend heet lichaam ga steppen. Ik heb het maar 1 keer meegemaakt dus het zal niet ongezond zijn, gewoon teveel inspanning geleverd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X