Cla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cla

Zijn er mensen die bekend zijn met CLA??

En heeft het geholpen???

CLA (80% CLARINOL) (Body & Fit Sportsnutrition) || Body en Fit Shop
    Anything worth having, is worth working hard for!

niemand????

Comment

Nooit van gehoord maar denk pure marketing.

Comment

Heb het zelf nog niet gebruikt. Weet echter wel dat het werkt maar pas na enkele maanden gebruiken. Bovendien had ik op ergogenics gelezen dat in het onderzoek dat werd gevoerd x-aantal personen een vergrote lever hadden gekregen. Dus niet echt gezond.

Comment

Wel bekend mee ook gebruikt, maar de resultaten zijn ook volgens de onderzoeken niet dermate schokkend dat ik mijn geld eraan wil uitgeven. Gewoon visolie is schitterend, flink doseren. Perfect.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Wel bekend mee ook gebruikt, maar de resultaten zijn ook volgens de onderzoeken niet dermate schokkend dat ik mijn geld eraan wil uitgeven. Gewoon visolie is schitterend, flink doseren. Perfect.
            thanks GEN, ik zal morgen visolie gaan kopen. Maar gaan visolie en lijnzaadolie goed samen?? want ik gebruik namelijk al lijnzaadolie

Comment

Originally posted by shuriv View Post
              thanks GEN, ik zal morgen visolie gaan kopen. Maar gaan visolie en lijnzaadolie goed samen?? want ik gebruik namelijk al lijnzaadolie
              Lijnzaadolie - Wikipedia

Onderzoekers: Geen lijnzaadolie voor mannen

Mijn sponsor geeft zijn kippen CLA en die leggen nu eieren met CLA, die verkoopt hij als sporteieren. Blijkt dus goed te werken eiwitten met CLA om af te vallen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X