stack vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stack vraag

Vraagje; Gebruik nu al geruime tijd venom hyperdrive van Alri waar ik flinke resultaten m,ee boek op het gebied van gewichtsafname. Nu is het zo dat dit wel ten koste gaat van mijn spiermassa. Op zich logisch maar toch minder fijn. Wil eigenlijk droog blijven en toch geen spiermassa verlies lijden. Zat dan ook te denken de volgende twee producten te gebruiken maar vroeg me af of ik dit kan stacken met de venom hyperdrive 3.0 zonder dat het afbreuk doet aan een van de producten of resultaten verminderd/uitsluit. Kortom is er een en/en mogelijk

- Mass FX
    - Hyperdrol X2

Volgens mij kun je ze stacken, maar zou eerder je cut afmaken en dan in de bulk een van die producten (of beide) gebruiken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je kunt ze inderdaad stacken. Ik heb zelf ook Junglewarfare + Pro anabol + Bad Ass Mass + Restore + Venom gestackd. Wat ik je wel aanraadt is om het met massfx en hyperdrol niet te doen. Dit is omdat dit BULK supplementen zijn, dus het beste te gebruiken in een dieet met veel koolhydraten. Het zou zonden zijn om het resultaat van een massfx en hyperd kuur te verpesten met een stacker/fatburner erbij.

Je kunt beter zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt. Neem een proteine shake 1 uur voor het trainen. Dan verbrandt je geen spiermassa. Daarnaast direct na het trainen aminozuren/bcaa's en zorgen dat je binnen 45 minuten aan je volgende maaltijd begint. Ook helpen anti-oxidanten en gezonde vetten met het beschermen van spierweefsel.
      Genoeg andere opties dus. Bewaar je massfx en hyper en gebruik ze wanneer je op streefgewicht bent.

Comment

Ok, ik was in de veronderstelling dat JW en Bam min of meer dezelfde producten waren alleen van een ander merk. Streefgewicht heb ik eigenlijk allang bereikt. Wil aleen niet terugvallen wanneer ik stop met venom. Dan bedoel ik niet zozeer qua gewicht als wel in vetpercentage. Nu las ik dat deze door jouw genoemde Bulk producten ook een werking hadden om droger te worden (in mijn geval dus blijven) naast het aankomen van spiermassa.

Hoe ben jij trouwens gegaan op de door jouw aangegeven stack. Ik noemde namelijk puur deze twee producten omdat men hier vrij lovend over is. Mijn doel is wat droger te blijven (resultaat van venom) maar wel met behouden van spiermassa wat ik dus weer wat wil opvoeren. Het en/en verhaal

Comment

Ben er goed op gegaan, iets vooruit in massa gegaan, en veel droger.
          Maar vergeet niet dat dit door voeding/rust/training komt, 5% van mijn vooruitgang is te danken aan supplementen. Het zijn hulpmiddelen geen wonder middelen. Indien jij op je huidige vetpercentage en wilt zorgen dat je de hele bulk periode op dit percentage blijft hangen zul je kritisch je voedingschema moeten aanpassen. Lean mass (Droge massa) dieeten zijn hier een goed voorbeeld van.

Een tip:
          Omdat je nu geen fatburner/stacker nodig hebt kun je het gewoon weglaten en in plaats daarvan iets minder te gaan eten. Langzamerhand extra caloriën toevoegen zodat je weer op je onderhoudsniveau zit. Daarna om te bulken complexe koolhydraten zoals havermoutpap en gekookte aardappelen toevoegen aan je dieet. Dus sochtends havermoutpap (eerste maaltijd) en na het sporten aardappelen (rond 17:00 uur als voorbeeld). In het begin van je bulk blijven cardio'en en langzaam afbouwen na 10/15min. Ik vind cardio zelf belangrijk en zal dus zelfs in de bulk dit blijven doen.

Comment

Originally posted by Darthsoula View Post
            Het zijn hulpmiddelen geen wonder middelen. Indien jij op je huidige vetpercentage en wilt zorgen dat je de hele bulk periode op dit percentage blijft hangen zul je kritisch je voedingschema moeten aanpassen.
            Als je veel in massa wilt aankomen moet je gewoon over de top bulken! Je kan het extra vet gewoon weinig tot niet vermijden. Maar goed, als je echt schoon blijft bulken dan ga je tot een bepaalde hoeveelheid percentage en hoger kom je niet. Als ik bijvoorbeeld zo door ga kan ik moeilijk over de 12% komen. Lekker dus...

Cheaten kan je dus beter niet doen als je veel om je bf geeft.
            Last edited by Nex-; 11-06-2008, 09:35.

Comment

Allereerst bedankt,

ik begrijp dat supps slechts als aanvulling dienen en dat er veel meer winst te behalen is in training, rust en voeding. Ik ben dan ook geen beginner en heb op dat gebied dan ook al de volwaardige groei bereikt (trainingsschema,voedingsschem,etc.). Mijn vraag richt zich dan ook puur op de supps omdat ik denk dat hier nog wel wat winst mee te boeken valt. Nu zijn er zoveel onzinproductenop de markt die gouden bergen beloven en slechte informatie betreffende de werking van producten etc. dat ik vrij behoudend aankijk tegen supps. Behalve het venom hyperdrive product wat in mijn ogen echt verbluffende resultaten boekt. Dan vind ik het dus ook de moeite waard zo'n product aan te schaffen.

Samenvattend uit jullie verhaal kan ik concluderen dat het beste is om de venom op te maken en dan te starten met de MassFX & Hyperdrol (hoeveel weken). De Hyperdol schijnt ook een afslankende werking te hebben dus kan ik hieruit concluderen dat het dan de venom compenseert? Of adviseren jullie toch de jungle warfare incombinatie met Bam en evt. venom. Ervaringen met alri zijn nl tot nu toe erg bevallen. Gimme advise!

Doel: vetpercentage/droogte behouden, iets meer droge spiermassa terugwinnen na het gebruik van venom

Comment

Eerst stoppen met Venom, en dan zijn er 2 opties:

1 is Massfx + Hyper stacken en bulken
                2 is JW + BAM stacken

Droog blijf je door middel van een goede voedingschema en wat extra cardio. Geen stacker voor nodig. Bij het bulken kom je altijd wat aan 2/3% vetpercentage. Daarom is er een Bulk periode en CUT periode.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X