Ervaringen met DextroJuice Merk: XXL Nutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met DextroJuice Merk: XXL Nutrition

DextroJuice Merk: XXL Nutrition
    Ik ben van plan om Dextrojuice te kopen. Nou kwam ik deze tegen. Kennen jullie dit spul en wat zijn jullie ervaringen?

DextroJuice Merk: XXL Nutrition
    Prijs: 1500 gr » EUR 12.952x 1500gr » EUR 22.50 Klant review: (12 reviews)
    Voeg dit product toe aan winkelwagen Terug naar de vorige pagina

Superfijne Dextrose met Taurine in een heerlijke orange smaak!

Na de training is DextroJuice het meest anabole (spieropbouwend) wat je kan innemen.
    Na een intensieve training is het glycogeen uit de spieren en lever verdwenen en zijn de spiervezels beschadigd. Om zo snel mogelijk te herstellen moeten we dus het glycogeen in de spieren en lever herstellen en de spierafbraak stoppen.

Veel krachtsporters nemen direct na de training een eiwitshake. Je lichaam gaat echter deze eiwitten dan omzetten in glucose om de uitgeputte glycogeen depots aan te vullen.

Wil je optimaal groeien?
    Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.

Glucose moleculen zijn de allerkleinste vorm van koolhydraten en de snelst opneembare. Andere koolhydraatvormen moeten eerst nog worden afgebroken voordat ze kunnen worden opgenomen. Omdat glucose zo snel wordt opgenomen, laat het de bloedsuikerspiegel snel stijgen. Hierdoor gaat het lichaam insuline aanmaken waardoor de voedingsstoffen snel in het spierweefsel worden opgenomen.

Samenstelling per 100gram:
    Energie 372 kcal
    Eiwit 0 g
    Koolhydraten 93 g
    Vet 0 g
    Taurine 5 g

Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.

1 maatschep is 20 gram.

Smaak: Orange

Taurine geeft een extra pomp volgens mijn maar dit product niks voor mijn denk ik tijdens het cutten
    Wat ben ik een spetter

Comment

Klinkt wel puik. Gewone dextrose is inderdaad geen zuipen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lol grappig heb het vandaag binnengekregen en net even na de training naar binnen geslurpt. Erg lekker! Ik doe 40g na de training.

Ik moet ook nog het suikerexperiment van general volgen met 250g dextros op trainingsdagen (ik kijk er NIET naar uit). Maar dat komt later...

Edit:

Had ook instant whey protein bij xxl natuurlijk mix ik deze gewoon met dextrose van xxl na het sporten.
        Last edited by Nex-; 10-06-2008, 22:03.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ik moet ook nog het suikerexperiment van general volgen met 250g dextros op trainingsdagen (ik kijk er NIET naar uit). Maar dat komt later...
          Is ook echt smerig. Was denk ik beter afgeweest als ik deze had gehad. Maarja is wel meteen een stuk duurder.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Waarom bestel je het niet dan? Prijs valt allerzins wel mee vind ik. Je krijgt er ook echt wat voor terug. Smaak is geweldig echter ruikt het wel heel erg sterk! Een klein minpuntje...

Ik neem aan dat je niet weer met het suikerexperiment gaat beginnen? Zo niet dan is deze dextrose aardig goedkoop... 40g per dag (als je 80kg weegt) 1500g voor 12 euro... daar doe je aardig lang mee denk ik.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Waarom bestel je het niet dan? Prijs valt allerzins wel mee vind ik. Je krijgt er ook echt wat voor terug. Smaak is geweldig echter ruikt het wel heel erg sterk! Een klein minpuntje...

Ik neem aan dat je niet weer met het suikerexperiment gaat beginnen? Zo niet dan is deze dextrose aardig goedkoop... 40g per dag (als je 80kg weegt) 1500g voor 12 euro... daar doe je aardig lang mee denk ik.
              Zal het eens in overweging nemen, is even kijken met de financieën he. Veel feestjes nu, dus kostbare aangelegenheden allemaal.

sigpic

Comment

Ik heb dit spul ook en het werkt prima voor mij. Het is gewoon droog te eten. heeft iets weg van dextro energy of gewoon mengen met water.

lekker zoet en smaakt gewoon naar orange ranja. smaakt lekker is goedkoop en het zijn snelle suiker. Geweldig dus.

Ben sowieso tevreden met xxl nutrition. heb er ook de whey choco van, die uiterst goed te drinken is. Heeft zelfs iets weg van choco melk ( smaakt eigenlijk netzo)

Winkel is een echte aanrader

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Ik heb dit spul ook en het werkt prima voor mij. Het is gewoon droog te eten. heeft iets weg van dextro energy of gewoon mengen met water.

lekker zoet en smaakt gewoon naar orange ranja. smaakt lekker is goedkoop en het zijn snelle suiker. Geweldig dus.

Ben sowieso tevreden met xxl nutrition. heb er ook de whey choco van, die uiterst goed te drinken is. Heeft zelfs iets weg van choco melk ( smaakt eigenlijk netzo)

Winkel is een echte aanrader
                  1500 gram voor 12.95 dat is wel erg duur man = € 8.63 per kilo
                  Bij Body-Food® International kost 5 kilo 15.- = € 3.- per kilo

Orange smaak in combinatie met je choco whey eiwit, lijkt mij geen lekkere combinatie. Koop het naturel en vermeng het met je eigen favoriete smaak siroop....

Comment

wie zegt dan dat je het in de shake moet gooien zou ik ook niet doen

Comment

Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.

Dit staat op de site van xxl. Ik ga het spul gewoon bestellen Tot nu toe eigelijk alleen maar positieve reacties. Maar hoe nemen jullie dit spul in na de training? Gemengt met een shake?

Comment

0.4 keer... pff ik doe gewoon 0.5 keer. Dus voor mij 40g... 2 scopjes. Ik mix het met whey ja.. ook van xxl.

Comment

En direct na de training innemen of.....?

Comment

Direct na de training of gewoon tussen de training door.

Comment

Dat smaakt met whey samen? ik vind het los veel lekkerder, heb je tenminsten ook nog iets zoets na de training, heerlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X