Voedingsupplementen decatlhon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsupplementen decatlhon

ik wil eigenlijk 10 KG bijkomen in gewicht zodaning ik rond de 80KG weeg
    dus was ik opzoek naar een weight gainer zonder dat je op u voeding moet letten .

weet iemand een goede weight gainer het liefst iets van den decatlhon , zodat je goed ervan bijkomt kwa massa , zonder op u voeding te letten ?
    waarmee ik per shake meer dan 500KCAL binen heb

waarom bij de decatlhon :
    omdat dat het de enige winkel is die ik ken , en waar ik het dichtsbijzijndt ben in belgie merksem , die voedingssuplementen verkoopt .

Per shake x aantal kcal is gewoon een kwestie van doseren, niet echt van de fabrikant. Verder moet je gewoon op je voeding letten. Altijd.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ach ga gewoon iedere dag naar de mac, trek een zak chips los.
      Maar dan moet je niet raar op gaan kijken als je niks opschiet.
      Op je voeding letten is een must.

En snoep en chips is het ene, maar je helemaal voel zuipen iedere week bijvoorbeeld is het andere. ( ik weet niet of je het doet)

Wil je echt wat bereiken zou je toch veel moeten opgeven wat lekkernijen en drank betreft. Maar het mooie is, je krijgt er wat voor terug

Comment

ik let wel op men voeding , maar sommige lekkere dingen zoals een chocolade koekje ofzo is soms nogal verlijkdelijk , het was dermee dat ik het vroeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X