Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

ik ga binenkort Creatine gebruiken namelijk deze
    Decathlon - CREATINE FUEL LOADING DRINK - TWINLAB - drankje - iedere sporter die een toename wenst van spiermassa, zowel als kracht en uithouding. Smaken: fresh, appelsien. -

ik weet wel dat ik het 6 weken moet innemen en 4 weken moet stoppen
    en pas moet innemen na men training enzo
    maar ik zit hier met wat vragen

1) als ik creatine zou nemen , zou ik dan ook veel magnezium moete nemen voor krampen te voorkomen ?

2) moet ik creatine innemen wanneer ik ga trainen ?
    want ik ga 3x fitnessen per week . of moet ik altijd creatine innemen ookal train ik niet op die dag

3) hoeveel moet ik ervan nemen ?

4) is dat goed dat ik creatine neem en een wight gainer ?

Eerste 5 dagen zijn als oplaadfase's bedoeld dus 3 x de hoeveelheid nemen wat op de verpakking staat vermeld. Daarna gewoon per dag een keer (liefst op lege maag) dezelfde hoeveelheid innemen.

Ik zou het niet ''met'' weightgainer innemen. Altijd op een lege maag innemen voor het beste resultaat. En nee je hoeft het echt niet na het sporten in te nemen. Ik doe het zelf altijd voor het sporten.

Weightgainer kan je wel gewoon ''naast'' je creatine nemen. Overigens moet je ons niet vragen hoeveel je moet innemen aangezien dit allemaal op het verpakking staat, het is maar een kwestie van lezen.

Comment

Welke nadelige effecten heeft het mengen van creatine met weightgainer volgens jou dan Nex?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Eerste 5 dagen zijn als oplaadfase's bedoeld dus 3 x de hoeveelheid nemen wat op de verpakking staat vermeld. Daarna gewoon per dag een keer (liefst op lege maag) dezelfde hoeveelheid innemen.

Ik zou het niet ''met'' weightgainer innemen. Altijd op een lege maag innemen voor het beste resultaat. En nee je hoeft het echt niet na het sporten in te nemen. Ik doe het zelf altijd voor het sporten.

Weightgainer kan je wel gewoon ''naast'' je creatine nemen. Overigens moet je ons niet vragen hoeveel je moet innemen aangezien dit allemaal op het verpakking staat, het is maar een kwestie van lezen.
        Je bent toch pas net begonnen met creatine, Nex? Ik had trouwens begrepen uit wat surfen dat je 3x per dag creatine in moet nemen, zowiezo 1 uur voor je training en na je training en dan het liefst ook nog sochtends als je savonds trained of savonds als je sochtends trained?
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ja ik ben net begonnen, maar doe het wel altijd voor het sporten.

Even voor de duidelijkheid dan hoe ik het doe... tot nu toe 2 dagen getraint met Creatine heb er ook niks van gemerkt maar goed zoals jij al zei, net begonnen he.

S'morgens voor het ontbijt 5g, smiddag's voor het eten 5g en s'avonds 1 uur na het trainen 5g. Vanaf maandag gewoon 5g per dag voor het sporten.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Welke nadelige effecten heeft het mengen van creatine met weightgainer volgens jou dan Nex?
            Ben nog benieuwd.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

De eerste paar dagen 20 gram ofzo en de rest 5 gram op nuchtere maag gewoon pure creatine moet je nemen en als ik jou was zou ik ff naar aikibudo sport gaan precies voor 6 weken 15 euro ook niet duur en 100 % Creatine Monohydrate

Succes
              Wat ben ik een spetter

Comment

en mag je creatine innemen tussen de trainingen ?

en als je creatine hebt genomen , en je stopt met goed eten zoals eiwit en boven de 3000KCAL zitte , blijven dan je spieren hetzelfde of gaan ze na een tijd terug weg ?

Comment

zonder trainen en goed eten slinken je spieren idd. Met of zonder creatine. Creatine overigens ook op niet trainingsdagen innemen is mij verteld.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by jimowns View Post
                    en mag je creatine innemen tussen de trainingen ?

en als je creatine hebt genomen , en je stopt met goed eten zoals eiwit en boven de 3000KCAL zitte , blijven dan je spieren hetzelfde of gaan ze na een tijd terug weg ?
                    Ik lees veel rare dingen in deze thread.
                    hier staat veel info:

Creatine Monohydraat | creatine supplementen | creatine gebruik | creatine dosering | creatine informatie bestellen kopen vergelijken goedkoop

voor een goede opname heb je een piek in lichaamseigen insuline nodig. Dit bereik je door de creatine te nemen met een een suikerhoudende drank, of nog beter NA een complete maaltijd van eiwitten en koolhydraten.

In het stuk hierboven gaa ze voor de suikerhoudende drank met creatine en pas later het ontbijt. Echter er zijn meerdere onderzoeken geweest dat de insulinepiek na een complete maaltijd hoger is of iig gemakkelijker te bereiken omdat je anders bizarre hoeveelheden suikers weg moet werken.

succes

Comment

Zelf nam ik mijn creatine zonder oplaadfase.

Deze nam ik altijd in in de ochtend bij het onbijt met appelsap of een andere vruchtendrank (beste combi op nuchtere maag)). dan na een minuut of 20 pas echt ontbijten.
                      Na het trainen in combinatie met een whey shake.
                      Per keer gebruikte ik dan 5gr. Dus totaal 10gr per dag. Gedurende 8 weken 7 dagen in de week.

Nu zit ik in de rust periode van 6 weken. Daarna ga ik weer gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X