Massacre - Olimp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massacre - Olimp

Ben de laatste tijd aan het kijken naar spier opbouwende sups. Massacre is er zo 1 en zoek naar reviews. Op dbb staat een bagger review en verder kom ik Poolse dingen tegen die niet te lezen.

Dus wat vind men van dit produkt? Enige persoonlijke ervaringen zijn ook fijn zijn om te horen.

XXL no nonsense nutrition

Hmm misschien beetje vaag verhaal maar ach beter als niks, bij mij op de sportschool zit er een leipe pool die kerol is ongv 1,65 en weet 96kg. althan dat zei die, hij kon aardig wat nederlands dus heb even met hem staan buurten en ik dacht dat hij het ook over Massacre van olimp had. Weet niet 100% zeker maar wel 75%. Hij vertelde in iedergeval dat hij er vet veel profijt aan had. sinds dat het het gebruikte (2jaar) is hij 20+ kilo's aangekomen. En dan echt aan spieren. Dat kereltje overtreft echt iedereen van dit forum is gewoon ziekelijk Meer kan ik je niet vertellen todat ik hem weer gesproken hebt.

ik zal het nog een na vragen voor je!
    DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

20kg whahahaha

nee sorry dat is onmogelijk op dit product, daar kan zelfs geen roid tegenop.

Ik zie een creatinesupp met no er in verwerkt en een transportsysteem. Zou het best ok kunnen doen. Vraag me alleen af wat je doet op niet trainingsdagen wanneer je geen no zou willen nemen.

Verder zelf niet zo'n fan meer van no.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        20kg whahahaha

nee sorry dat is onmogelijk op dit product, daar kan zelfs geen roid tegenop.

Ik zie een creatinesupp met no er in verwerkt en een transportsysteem. Zou het best ok kunnen doen. Vraag me alleen af wat je doet op niet trainingsdagen wanneer je geen no zou willen nemen.

Verder zelf niet zo'n fan meer van no.
        20 kilo is ook omogelijk,maar die polen zijn sterke kerels.
        maar de orgineele crea vitargo komt wel uit polen.

Comment

crisis zie nu je nieuwe avatar!! Damn beer!

Comment

Heb je wat grotere foto's van die tattoos? Ben wel erg benieuwd.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ leipe ouwe

..fuck..bbben jij dat op die nieuwe avatar?? Wowwwwwwwwwwwwwww! Respecttttt!!!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Het is zijn buurman, stiekem foto gemaakt

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  @ leipe ouwe

..fuck..bbben jij dat op die nieuwe avatar?? Wowwwwwwwwwwwwwww! Respecttttt!!!
                  ja dat ben ik , ik zal er over 2 weken eve andere fotos erop zetten

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                    ja dat ben ik , ik zal er over 2 weken eve andere fotos erop zetten
                    Doe dat! Ik ben benieuwd gast!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Ben de laatste tijd aan het kijken naar spier opbouwende sups. Massacre is er zo 1 en zoek naar reviews. Op dbb staat een bagger review en verder kom ik Poolse dingen tegen die niet te lezen.

Dus wat vind men van dit produkt? Enige persoonlijke ervaringen zijn ook fijn zijn om te horen.

XXL no nonsense nutrition
                      Je kan ook alles navragen bij René, dat is een Pool....

Comment

kijk fanatic...zit arginine in

ANABOLIC-NOX-ENERGY PUMP MATRIX 13 g
                        Arg-NOx Shot: 3,25 g

Arginine malate
                        Arginine alpha ketoglutarate [AAKG]
                        L-Arginine (as Arginine ethyl ester)
                        Citrulline malate

Marlon
                        Kan die Vit-c hierin niet vinden??

Comment

omdat die mongolen niet weten dat vitamine C,
                          L-arginine verbetert en langer laat werken...

Effects of vitamin C on intracoronary L-arginine dependent coronary vasodilatation in patients with stable angina

Alternative Medicine Review, Dec, 2005 by D. Tousoulis, C. Xenakis, C. Tentolouris

OBJECTIVE: To assess the effects of intravenous vitamin C administration on the vasomotor responses to intracoronary L-arginine infusion in epicardial coronary arteries. METHODS: 28 patients with coronary artery disease and stable angina were enrolled in the study. Eight patients received intracoronary infusions of 150 micromol/min L-arginine before and after intravenous infusion of vitamin C, 10 patients received intracoronary infusions of 150 micromol/min L-arginine before and after intravenous infusion of normal saline, and 10 patients received intracoronary normal saline before and after intravenous infusion of vitamin C.

The diameter of proximal and distal coronary artery segments was measured by quantitative angiography. RESULTS: Infusion of L-arginine caused significant dilatation of both proximal (4.87 (0.96)%, p < 0.01 v normal saline) and distal (6.33 (1.38)%, p < 0.01 v normal saline) coronary segments. Co-infusion of vitamin C and L-arginine dilated proximal coronary segments by 8.68 (1.40)% (p < 0.01 v normal saline, p < 0.01 v L-arginine) and distal segments by 13.07 (2.15)% (p < 0.01 v normal saline, p < 0.01 v L-arginine). Intravenous infusion of vitamin C caused a borderline increase in proximal and distal coronary segment diameters (1.93 (0.76)% and 2.09 (1.28)%, respectively, not significant). CONCLUSIONS: L-arginine dependent coronary segment vasodilatation was augmented by the antioxidant vitamin C in patients with coronary artery disease. Thus, vitamin C may have beneficial effects on nitric oxide bioavailability induced by L-arginine.
                          COPYRIGHT 2005 Thorne Research Inc.
                          COPYRIGHT 2005 Gale Group

Originally posted by sakurakilla View Post
                          kijk fanatic...zit arginine in

ANABOLIC-NOX-ENERGY PUMP MATRIX 13 g
                          Arg-NOx Shot: 3,25 g

Arginine malate
                          Arginine alpha ketoglutarate [AAKG]
                          L-Arginine (as Arginine ethyl ester)
                          Citrulline malate

Marlon
                          Kan die Vit-c hierin niet vinden??

Comment

Pfff wat een lappen tekst allemaal zeg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Pfff wat een Lappen tekst allemaal zeg
                              Ja was mij ook al opgevallen, maar het heeft niks met zelf intuitzie te maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X