Vragen over supps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over supps?

Als er mensen zijn met vragen over supps, misschien kan ik jullie helpen?? Ik werk in een Vitaminstore waar mijn moeder eigenaar van is!! Ik ben dagelijks bezig met sportvoeding en voedingssupplementen!! Heb vele cursussen en trainingen gevolgd!! Ik help jullie graag!!

he

leuk bedacht
    kan je mensen helpen
    ik werk zelf af en toe bij body en fit shop zwolle
    dus ja dan kom je zelf ook veel te weten

greetz

Comment

Originally posted by martine88 View Post
      Als er mensen zijn met vragen over supps, misschien kan ik jullie helpen?? Ik werk in een Vitaminstore waar mijn moeder eigenaar van is!! Ik ben dagelijks bezig met sportvoeding en voedingssupplementen!! Heb vele cursussen en trainingen gevolgd!! Ik help jullie graag!!
      Hebben jullie ook L-Glysine en L-Taurine in je assortiment.

Comment

Ja van verschillende merken, waaronder solgar, en aov

Comment

Ja van verschillende merken, waaronder solgar, en aov
          Wist je dat L-Glysine en L-Taurine niet bestaat....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            Wist je dat L-Glysine en L-Taurine niet bestaat....
            scherp hoor!!

Comment

LOL pwnt

Comment

Glycine:
                In de biochemie van de mens is dit een niet-essentieel aminozuur, dat wil zeggen, dat het menselijk lichaam deze aminozuur zelf kan aanmaken. Glycine kan echter ook via de voeding opgenomen worden.

Taurine:
                Taurine wordt vaak een aminozuur genoemd, zelfs in de wetenschappelijke literatuur maar aangezien taurine geen carboxylgroep bevat, is het in strikte zin geen aminozuur. Het bevat wel een sulfonzuurgroep en is daarom een aminosulfonzuur.
                is een niet-essentieel nutriënt omdat volwassen mensen het in het lichaam zelf kunnen synthetiseren uit het aminozuur L-cysteïne of L-methionine. Voor deze omzetting is onder meer voldoende vitamine B6 nodig.

Je hebt deels gelijk, er had geen L voor gemoeten!!! Ik dacht dat alle aminozuren met een L begonnen, had ik dat fout!!

Comment

De L staat alleen voor een klein verschil in de structuur van het amminozuur.

grts

Comment

haha fanatic in de aanval......(zucht)

ps kleine tip martine88 begin niet over whey....

Comment

Zal k niet doen....alleen die van Prolab is wel heeeeeel lekker!!!

Comment

Originally posted by skittels View Post
                        haha fanatic in de aanval......(zucht)

ps kleine tip martine88 begin niet over whey....
                        Ja je zou er (zucht) moe van worden, als je iedereen maar moet geloven.
                        Maar de ts weet er niet zoveel van en valt gewoon, door de mand.
                        Daarna komen de antwoorden gewoon van wikipedia, maar zo bijdehand zijn wij zelf nog wel, ja toch!

Zolang je alleen maar de smaak belangrijk vind en niet de inhoud c.q de samenstelling van een product. Dan kun je geen goede adviezen geven, aan anderen. Ondanks dat je denkt dat je er wat vanaf weet, maar sommige personen geloven tenslotte alles....

Comment

Shit, dat de dag komt dat IK Fanatic steun in een discussie...
                          Ik denk dat dat vandaag toch zover is gekomen in dit topic.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Zal k niet doen....alleen die van Prolab is wel heeeeeel lekker!!!
                            ja en de smaak is het belangrijkst dat moet jij toch weten als je in een sups winkel werkt.

Als je dan reclame maakt vertel dan over de inhoud, smaak is toch bij iedereen verschillend.

@fanatic go get them boy..............

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Shit, dat de dag komt dat IK Fanatic steun in een discussie...
                              Ik denk dat dat vandaag toch zover is gekomen in dit topic.
                              waw...fanatic mijn steun krijg je ook =)

@ophaler
                              Vergeet niet maandag 7 juli 2008 (07/07)

@topic starter
                              wel lief van je dat je zo een dienst aanbied..maar geloof me
                              fanatic weet waarover hij het heeft GELOOF ME!!! =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X