Als er mensen zijn met vragen over supps, misschien kan ik jullie helpen?? Ik werk in een Vitaminstore waar mijn moeder eigenaar van is!! Ik ben dagelijks bezig met sportvoeding en voedingssupplementen!! Heb vele cursussen en trainingen gevolgd!! Ik help jullie graag!!
Vragen over supps?
Collapse
X
-
Originally posted by martine88 View PostAls er mensen zijn met vragen over supps, misschien kan ik jullie helpen?? Ik werk in een Vitaminstore waar mijn moeder eigenaar van is!! Ik ben dagelijks bezig met sportvoeding en voedingssupplementen!! Heb vele cursussen en trainingen gevolgd!! Ik help jullie graag!!
Comment
-
Glycine:
In de biochemie van de mens is dit een niet-essentieel aminozuur, dat wil zeggen, dat het menselijk lichaam deze aminozuur zelf kan aanmaken. Glycine kan echter ook via de voeding opgenomen worden.
Taurine:
Taurine wordt vaak een aminozuur genoemd, zelfs in de wetenschappelijke literatuur maar aangezien taurine geen carboxylgroep bevat, is het in strikte zin geen aminozuur. Het bevat wel een sulfonzuurgroep en is daarom een aminosulfonzuur.
is een niet-essentieel nutriënt omdat volwassen mensen het in het lichaam zelf kunnen synthetiseren uit het aminozuur L-cysteïne of L-methionine. Voor deze omzetting is onder meer voldoende vitamine B6 nodig.
Je hebt deels gelijk, er had geen L voor gemoeten!!! Ik dacht dat alle aminozuren met een L begonnen, had ik dat fout!!
Comment
-
Originally posted by skittels View Posthaha fanatic in de aanval......(zucht)
ps kleine tip martine88 begin niet over whey....
Maar de ts weet er niet zoveel van en valt gewoon, door de mand.
Daarna komen de antwoorden gewoon van wikipedia, maar zo bijdehand zijn wij zelf nog wel, ja toch!
Zolang je alleen maar de smaak belangrijk vind en niet de inhoud c.q de samenstelling van een product. Dan kun je geen goede adviezen geven, aan anderen. Ondanks dat je denkt dat je er wat vanaf weet, maar sommige personen geloven tenslotte alles....
Comment
-
Originally posted by martine88 View PostZal k niet doen....alleen die van Prolab is wel heeeeeel lekker!!!
Als je dan reclame maakt vertel dan over de inhoud, smaak is toch bij iedereen verschillend.
@fanatic go get them boy..............
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostShit, dat de dag komt dat IK Fanatic steun in een discussie...
Ik denk dat dat vandaag toch zover is gekomen in dit topic.
@ophaler
Vergeet niet maandag 7 juli 2008 (07/07)
@topic starter
wel lief van je dat je zo een dienst aanbied..maar geloof me
fanatic weet waarover hij het heeft GELOOF ME!!! =)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment