hydroxycut hardcore de muscletech

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hydroxycut hardcore de muscletech

iemand eraving met dit product?

Sprak laatst met een collega, in oktober gaat ze on stage, en ze vertelde dat dit één van de beste fat burners is, heb er zelf geen ervaring mee dus vandaar..

ik hoor het wel!
    The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Hoor er wel veel goede verhalen over. Wordt meestal in een adem genoemd met die venom hyperdrive die ik heb, en die bevalt wel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hydroxy schijnt 1 van de betere te zijn. Maar na het proberen er van helemaal niks. En als ik me verder verdiep in Muscletech heb ik zo wie zo weinig vertrouwen in dat hele bedrijf niet.

Venom Hyperdrive van Alri merkte ik wel dat het goed werkte.
      Hot Roxx Extreme van Biotest ook, maar is prijzig voor het beetje wat je krijgt.

Ben benieuwd naar een ECY-Stack. Schijnt ook enorm te werken. En na het proberen van Dymatize Extreme Burn of Efedrine geloof ik wel in dat soort dingen

Comment

je weet dat het eca en ecy stack verboden zijn naja de E alleen uit die 2 staks

je hebt efferine (schrijf het niet zo goed) en je hebt ephedrine 2 verschillende dingen
        ojah en de Y is in nederland ook verboden nu

eca = ephedrine caffine asprine
        ecy = ephedrine caffine yohimbime

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X