Kheb een poeder gekocht...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kheb een poeder gekocht...

Het merk is:
    zmass night time shake
    body evolution
    van "american sports"

wat vinden jullie daarvan? Kon het enorm goedkoop krijgen van 30 voor 5 euro, omdat het bijna over de datum gaat...

alvast bedankt

En wat voor poeder is dat dan?Weight gainers,eiwitten...?
    getting back in shape...

Comment

Echt lompe aankoop....iets kopen omdat het zoveel afgeprijsd is en daarna op het forum vragen of het wat is. Volgorde klopt niet helemaal mijns inziens. Scheelt natuurlijk dat het maar 5 eutjes was

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

goed...áls je het voor 5 euro kon krijgen: mwah..
        Vindt het verder een flinke geldverspilling, spul is écht duur!
        Zou zelf gewoon kwark nemen.
        En idd wat Jaap zegt: eerst kijken voor je wat koopt!!
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

OK,snap het nu,night time shake,is een shake voor je gaat slapen.Begrijp nu ook waarom ze het niet verkocht krijgen.
          getting back in shape...

Comment

ja vond het een raar spul, maar was wel goedkoop, tis ook iets minder eiwit dan normale Wei proteine poeders, nml 56%. Ik ben ook echt een noob op dit gebied hoor, kheb nog nooit eerder zoiets gebruikt.

Ik moet zeggen dat ik niet bakken met geld over heb, omdat ik bijna ben afgstudeerd en een vrouw en kind heb, dus ik moet een beetje rustig aan doen met de uitgaven totdat ik een vaste baan heb ben ik bang.

Ik heb het eigenlijk als overbrugging, omdat de poeder die ik wil over een maandje ofzo weer in de aanbieding komt en dan koop ik die, tot die tijd gebruik ik ff deze.

Ik moet trouwens zeggen dat ik nu ik naar 6 keer per dag eten ben gegaan echt de hele dag door honger heb... dat is echt irritant, hoe meer ik eet hoe meer honger ik krijg lijkt het wel.... Heeft iemand hier misschien een oplossing voor ? (misschien moet ik er een nieuw onderwerp van maken, maar als iemand een snel antwoord heeft scheelt dat weer een topic dacht ik)
            Last edited by oosterhuis; 12-08-2008, 12:11.

Comment

meer eten.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Vezels, vezels, vezels. En eiwitten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

7x/dag eten kan ook nog,

Comment

Het rare is dat ik juist net na het eten veel honger krijg, ongeveer 10 minuutjes na het eten...
                    Gelukkig ga ik vanavond naar de wok, onbeperkt vis en kip eten JOEHOE

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X