Chakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chakes

ben sinds kort trug begonne met chakes.maar weet eieglijk niet goed hoe ik ze moet nemen.
    ik neem ze nu smorgens al ik op sta,ongeveer een uurtje voor de training en anderhalf uur na de training.
    ik maak ze afwisselend met water of halfvolle melk.
    (melk vind ik niet zo lekker)
    doe er iedere keer 1 of 2 bananen in.
    hoe nemen jullie ze ?
    greets spinky

Ben er net mee gestopt, maar 1 voor het slapen gaan, 1 na de training en 1 tussendoor.

Grtz

Comment

Ligt er ook aan wat voor shakes het zijn. Eiwitshakes of weight-gainer.

Grtzzzz Ax
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 18 2003,13:20)]Ligt er ook aan wat voor shakes het zijn. Eiwitshakes of weight-gainer.

Grtzzzz Ax  
        Ja, ik baseerde me op eiwitshakes. Wat ben je scherp vandaag, Ax.

Grtz

Comment

het is een eiwittechake

Comment

kan je best nemen als je opstaat, s middags bij het eten en één uur en half na de training, en als je er geen last van hebt kan je hem nemen voor het slapen gaan maar moet je eerst eens proberen ik kan alvast niet slapen als ik deze neem voor slapen gaan.
            stil growing

Comment

Klopt helemaal. Heb zelf geen last als ik er één voor het slapen neem maar wel uitkijken dat je niet vet wordt dan.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als het een wheyShake is zou ik hem niet voor het slapen gaan nemen maar vervangen door kwark of ander traag eiwit.

Comment

Neem 1 whey shake in m'n brinta sochtends 1tje 1-2 uur na het trainen en koolvis of kwark voor het slapen. Verder maak ik 8 broodjes thuis met kipfilet voor m'n werk en tussen de middag noodles. Doe het redelijk strikt sinds 2 maandjes en groei nu vrij snel ong. 1 kilo/2 weken.
                  Neem trouwens alleen whey als sup, de andere eiwitten haal ik wel uit m'n voeding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X