Aankomen in gewicht (niet spiermassa of dergelijk)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Vet aankomen is zo makkelijk, kan me niet voorstellen dat je zelf niet uit kan vogelen hoe je dikker moet worden. Kap maar met de gainers, gewoon leven zoals dikke mensen en voilá je wordt zelf dik.
    Als vet aankomen volgens jou zo makkelijk is, waarom komen er dan vragen om aan te kunnen komen en waarom zijn de weightgainers en gainers uitgevonden.

Hoe kan je leven als een dik mens, als jezelf niet dik bent c.q dat je er geen aanleg voor hebt.

Een gezond advies zou beter op zijn plaats zijn geweest, dan de onzin voeding die je adviseert.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Als vet aankomen volgens jou zo makkelijk is, waarom komen er dan vragen om aan te kunnen komen en waarom zijn de weightgainers en gainers uitgevonden.
      om massa te gainen. Deze sjaak wil alleen dikker worden.

verschil:
      1) Weight gainers bevatten complexe koolhydraten en goeie proteine, waardoor een massa toename goed mogelijk wordt (uiteraard icm een goed voedingsschema)
      2) als je alleen vet wil, kan je practisch alles eten wat maar calorieen bevat. Meestal als iets slecht voor je is, bevat het relatief veel (lege) calorieen en zet het snel aan tot vet (bijv: frituur, snoep, koek etc.)

gainers zijn dus uitgevonden voor mensen die massa willen (en zo weinig mogelijk vet), en natuurlijk voor het overgrote deel wegens marketing technische redenen
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Omdat mensen gainers horen te gebruiken als ze niet aan hun Cal. Behoefte kunnen komen waarbij de rest van hun schema nagenoeg perfect is. Als hulpmiddel bij hun PL/BB doelstelling

En niet volgens jouw advies maar gewoon een of ander product te kopen waardoor jij gesponsoord/eigenaar van bent, terwijl 1) ze geen schema hebben, 2) geen schema willen en 3) niet trainen

Dus stop met producten proberen te verkopen en lees zijn verhaal, hij wil aankomen in vet. Der zijn makkelijkere en beter manieren om dat te doen. Ik raad hem aan een FB workout te doen met een Voedingsschema, desnoods alleen een voedignsschema, maar als hij daar geen zin/tijd wat dan ook voor heeft. Ram maar een paar BigMac's naar binnen, en wedden dat je dikker wordt.

Als hij gezond advies wilde hebben had hij dat gevraagd, dan had hij de stikies gelezen over voedingsschema's en zelf aan het passen en meten geslagen, dat doet hij niet.

Dus thanx fanatic lekker terug naar school -> begrijpend lezen
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

daar sluit ik me volledig bij aan
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

@Leo1988

@Yawgmoth

Teveel domme antwoorden .

Ik had niet anders verwacht....

Comment

Aanzetten is voor veel mensen moeilijk. Probeer het vele eten op tebouwen.
              Niet direct gaan vreten dat helpt niet. Wat je nu eet per dag ,moet je langzaam opvoeren. Je lichaam moet daar aan gaan wennen. Als je nu 8 sneetjes over 3 maaltijden kan je het zo gaan opvoeren. Om de 2 uur (5maaltijden) 2 sneetjes brood. Doe dat een week lang. En zeker je gewone avondmaaltijd niet vergeten he'. Na die week ga je dat verhogen ipvm 2 sneetjes neem je 2,5 sneetjes. Doe dat weer 1 a 2 weken lang. Je zal zien dat je lichaam daar aan gaat wennen. Dit is slechts een voorbeeld hoe je het zou kunnen doen.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

eten

Jij bent een ectomorf wat inhoud dat je een snelle stofwisseling hebt het maakt niet uit wat je eet want je komt niet aan?? dat komt inderdaad door bv wat ze hierboven zeggen je eet niet genoeg, begin met zoals ik wel eens heb gezegd het allermakkelijkste wat er is zorg ervoor dat je eiwitten en koolhydraten genoeg zijn, elke 2 uur extra toevoeging van 30gram eiwitten om te beginnen, je moet ervoor gaan zorgen dat je maag vanzelf om eten gaat vragen als je wakker word, zodra je constant gaat zitten eten word dit een soort automatischme voor je lichaam en zal ie automatisch een honger gevoel gaan geven als je niet op bepaalde momenten gaat eten...

INDERDAAD MEER ETEN DUS, je zal wel stress in je leven hebben en misschien ga je ook nog wekelijks stappen? als je geholpen wilt worden zul je toch wel wat meer informatie hier neer moeten zetten want wat je nu schrijft is alleen de eerste steen die gelegd werd in rome....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                  @Leo1988

@Yawgmoth

Teveel domme antwoorden .

Ik had niet anders verwacht....
                  Kan iemand Fanatic een ban geven? Hij zou toch ophouden met die gladde verkoop praatjes voor de producten van z'n "Sponsor". Die reacties van hem zijn ook gewoon te arrogant voor woorden. Als je niks te melden hebt, post dan niets!
                  Last edited by Chuck Norris; 11-11-2008, 21:14. Reason: te veel gezopen.
                  If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

alsnog moet je beter lezen hij heeft al een ban.. en om 2100 teveelgezopen is welvroeg.. en niet goed voor je sixpack

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                      Kan iemand Fanatic een ban geven? Hij zou toch ophouden met die gladde verkoop praatjes voor de producten van z'n "Sponsor". Die reacties van hem zijn ook gewoon te arrogant voor woorden. Als je niks te melden hebt, post dan niets!
                      Je moet wat vaker op bodynet komen, dan blijf je update
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        kerel als jij ondergewicht hebt, heb ik zwaaaar ondergewicht... alleen weightganer werkt niet als je verdere voeding niet ok is. ( ik word wel een x slim)
                        Wilde net zeggen, zal blij zijn als ik op de 80kg zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X