iemand ervaring met MUTANT MASS weigtgainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met MUTANT MASS weigtgainer

heeft er misschien iemand ervaring met mutant mass gainer

gr willem

Weightgainers gebruik je eigenlijk alleen als je niet aan je macro's kan komen op een gemiddelde dag. Gezien je postuur en foto's train je al wat langer dan vandaag en weet je net zo goed als ik dat dit rotzooi is, al helemaal als je voeding niet op orde is. Bulk gewoon met 500 kcals boven behoefte, dan heb je geen gainers nodig. Vaak zet je daarmee ook onnodig vet aan. Ik zeg niet dat het niet werkt, heb er geen ervaring mee, maar de praktijk wijst vaak uit dat het zonde geld is en een hoop teleurstelling.

Comment

Zonder voeding zal niemand groeien dat weet iedereen wanneer toch nog steeds niet tevreden bent kun je mutant als extra gebruiken ik nam het ook als extra omdat ik zeer moeilijk heb om aan te komen maar ik vond dat er toch weinig eiwitten in zaten dus voegde ik deze er nog aan toe ik was toch tevreden ivm prijsverhouding een vriend van mij komt snel vet aan dan raad ik je af als dat ook het geval bij jou is

Comment

mutant mass gainer is veels te duur voor een mass gainer shake met maar 20% eiwit gehalte. Beter koop je zelf whey, havermout, gemengde nootjes en een banaan om zelf met een mixer een eigen massgainer te maken met een veel hogere calorie en eiwit gehalte.

Comment

omg idioten we hebben zo juist gereageerd op een topic uit 2008-.-

Comment

'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X