snelle stofwisselings probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eh je verbrand "giga veel vet" nou denk het niet, want je zit nu onder je boehoefte lijkt mij, dus je bent nu al vet aan het verbranden.

Zodat je gaat bulken, waar je toch op af strevend je wilt aankomen, ga je dus geen vet meer verbranden.

Als je niet BB'd kom je wss niet heel veel spiermassa aan, misschien klein beetje sommige bouwvakkers zijn ook volop buff

Tot slot nog een keer, hoe lang ben je, hoe oud en hoeveel weeg je (en miss je vet% als je dat toevallig weet)
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@Yawgmoth:

wat bedoel je met stats als ik mag vragen?

Comment

Hehe, ik zei het ook nog in vorige post

stats;

leeftijd
        gewicht
        lengte
        vet%

en als je BB'ed je krachstats op big3 :P

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

die vraag kan ik wel makkelijk beantwoorden.
          37 jaar
          1.86 mtr
          64 KG
          vetpercentage durf ik niet te zeggen,maar als ik het ruw uitreken 14%,maarja precies weten doe ik dit niet.dus pin mij er niet op vast.

Comment

Idd, dan mag je wel paar kilootjes pakken!

Probeer Chrisjezwolle's schema eens 2-4 weken, als je dan niks aankomt, ff gainer aanschaffen en nog 2-4 weken aankijken als je dan nog niks aankomt doktersbezoek doen en je voedingsschema meegeven

Misschien heeft andere oorzaak, heb je enorme hoeveelheden stress ofzo ? Kan ook wel eens bijdragen aan erg laag lichaamsgewicht. Of harddrugsverslaaft kan ook, maar laten we geen conclusies trekken

14% lijkt me veel btw

Houd ons op de hoogte

Comment

ik zal het schema van Chrisjezwolle toepassen,zal wel een behoorlijke kluif worden om op te bouwen,maar wat moet dat moet.

en nee ik heb gelukkig geen stress,en ook niet aan de drugs.ben zelfs 2 jaar geleden gestopt met roken.

ik ben in het verleden al wel eens naar de dokter geweest en onderzoeken gehad,alles was "gelukkig"normaal.uiteidelijk kwam de dokter mij vertellen dat ik een snelle stofwisseling had!!en vandaaruit ben ik naar de dietiste gegaan.

mocht het dan uiteindelijk niet lukken met Chrisjezwolle's schema (wat ik betwijfel met zo'n hoeveelheid) dan zal ik pas overwegen om een gainer erbij te nemen.

over gainer gesproken ik heb al her en der rondgekeken naar gainer's ,maar welke moet ik nu nemen????
              er zit zo'n groot verschil in niet alleen in prijs maar ook in qualiteit neem ik aan. waar moet ik op letten om de juiste gainer aan te schaffen.

Comment

Hoe duurder de gainer, hoe lager de GI van de koolhydraten en hoe trager de eiwitten is het meestal. Als je het geld hebt zou ik gaan voor Dorian Yates. Hij is ronduit duur, maar dat is echt de beste die er is. En anders zou ik gaan voor een gainer met zo min mogelijk suikers, op basis van maltodextrine met wei. Daar is niks mis mee (ideaal om je ontbijt mee te versterken), en kost doorgaans erg weinig.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nou bedankt allemaal voor de goede adviezen,ik ga er mee aan de slag en ik zal jullie bij tijds op de hoogte houden.

THANXS

Comment

Succes!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

succes kerel weet je stats niet en of je goed traint. maar je eet echt veel i am a bit jalouse

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        succes kerel weet je stats niet en of je goed traint. maar je eet echt veel i am a bit jalouse
                        Als je de tijd neemt om te eten, dan lukt het jou op de duur ook.

Comment

kan je wel een snelle stofwisseling hebben
                          dat maakt niks uit ik heb het zelf ook

is maar 1 ding op te doen
                          maximaal eten

gewoon boven de 5000kcal gaan zitten
                          dan druf ik er 100 euro op tezette dat jij gaat groeien

Comment

Vind je stats nog wel meevallen, ben zelf 1m91 en woog een jaar of 5 terug nog maar net boven de 60kg. Ok, ik at toen nog niet een kwart van wat jij nu eet en sliep structureel veel te weinig.. maar toch.

Zal wel wat tegenspraak krijgen hier maar weightgainer erbij is wat mij betreft toch #1 aanrader, zeker als je verder al zoveel (en echt niet slecht) eet. Ben zelf daarmee in een paar jaar meer dan 10kg aangekomen. Zou die gainers dan wel tussen maaltijden in nemen en niet zoals ik hier ergens zag staan direct na een maaltijd.

Heb zelf btw ook moeite om die calorieen allemaal op een normale / fatsoenlijke manier weg te krijgen, daarvoor heb ik A vaak te weinig tijd en B is mijn maag volgens mij te klein (heb na veel eten al snel dat het eten enkele minuten later weer terug in m'n mond zit ). Weightgainers hebben wat dat betreft gemiddeld een wat hogere calorie-dichtheid dan normaal voedsel.

Succes in ieder geval!

Comment

Een weightgainer tussendoor ingenomen neemt het hongergevoel weg. Daarom het advies na de maaltijden in nemen.
                              Na de maaltijd ingenomen wordt tevens de maag iets opgerekt, immers je zit al vol van je eten en dan nog je weightgainer er bij. Daardoor krijg je automatisch meer een hongergevoel.
                              Daarnaast is het een aanvulling op de dagelijkse voeding en geen vervanger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X