Stacker V .....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stacker V .....

Hallo allen,

ik heb me net maar es aangemeld als nieuwe member.
    Ik las altijd al veel hier maar nu maar es zelf een post.
    Ten eerste , ik ben geen bodybuilder (sorry)maar meer een hardcore zwemmer.
    Je raad het al. Na veel lezen, her en der.Stacker V en T aangeschaft.
    Over T kan ik nog niks zeggen omdat ik die nog niet gebruikt hebt.
    Vanochtend voor de training heb ik 1 pil stacker V genomen.
    Niet geheel op de lege maag, zoals op de voorschrift staat.
    Had een bakje Brinta op en een banaan
    Maar goed, lege maag en 3 kwartier voor de training innemen staat erop.
    Max 3 , maar voor starters 1 of 2.
    Gewoon 1 genomen.
    Ik voelde het al na een hafluurtje.
    Hup naar de wedstrijdbad.
    Oke, me normale trainingschema afwerken.
    Eerst 400 meter borstcrawl.Makkie...
    3 minuten rust
    300 meter bortscrawl....easy
    3 minuten rust....
    3*400 meter borstcrawl....ouch....
    2 minuten rust...
    2*Vol vermogen 100 meter..... stuk(buiten adem )

afbouwen....400 Meter borstcrawl.....

Conclusie: M,n tijden verbeterd....meer kracht....meer uithoudingsvermogen...
    Snel herstel!
    Bijeffecten?

Mwha....beetje hyper....Veel aandacht voor vrouwelijk schoon...maar dat kan ook aan mij liggen....

Goed. Dit is mee eerste ervaring.To be continued.
    Het spul werkt naar mijn mening zeker!
    En nee, geen placebo effectOnzin.
    Voor de echte bodybuilder.Lijkt mij de meerwaarde een extra setje en snel herstel.
    En nee, ik werruk niet voor eenmarketing bedrijf.Gewoon een goed gozer die iets wil bijdragen.
    Just my 2 cents......

stackers zijn vetverbranders met veel caffeine, en nog wat andere stoffen.
    caffeine is prestatieverbeterend omdat het meer energie geeft.

Sneller herstel voor de bodybuilder lijkt mij niet, extra setje ook niet misschien 2 extra herhalingen .......

Meer aandacht voor vrouwelijk schoon lijkt mij aan jou liggen, nut van stackers zit hem niet in de testosteronverhoging

Wat is je doel met dit topic?

Stackers voor meer energie is zonde van je geld, koop dan caffeine tabletten
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Precies, je gaat er niet van vliegen maar je perst er toch nog even dat iets wat meer extra uit. Daar gaat het om naar mijn mening.En als je goed leest.Ikheb geen testeron stackers genomen.
      Mijn doel is simpel.Mijn ervaring delen.Niet meer niet minder.Wat je ermee doet en of het voor jouw werkt of niet knan ik niet over oordelen.Ik deel mijn ervaring.Daar is een forum oa nuttig voor.
      Stacker V, bevat NOX5.,,,,,,over stofjes gesproken>lijkt me niet zomaar cafeine.PLus het herstel is zeker merkbaar.Maar goed.Thx voor je reply.

Comment

Nog even een reactie op mijn bovenstaande reply:
        Stacker V bevat dus NO.
        Wat is dat?

Know Your Bodybuilding Supplement - NO Nitric Oxide

Nitric oxide is a free form gas produced by the body in order to communicate with other cells. It is created when enzymes break down the amino acid arginine. The main benefit of nitric oxide is its role in controlling the circulation of blood and regulating activities of the brain, lungs, liver, stomach and other organs. It also helps in the control of blood pressure, dilates blood vessels to cause penile erection and is used by the immune system to fight viral, bacterial and parasitic infections.

It is the ability of nitric oxide to increase blood flow that is of most interest to bodybuilders who can benefit as follows:

1. The increased blood flow delivers more nutrients to the muscle cells thus helping them to grow during the adaptation and recovery phase.

2. Its ability to reduce inflammation helps muscles that have been subjected to extreme stresses.

Given its close relationship with arginine care should be taken in applying small doses and increasing them gradually until an optimum level is reached. Bear in mind that many protein powders and other supplements are fortified with amino acids so check the labels carefully. The manufacturer's instructions should be followed in all instances.

Zo. das ook weer duidelijk.

Inmiddels ben ik ook stacker T aan het innemen.
        Wat ik er na een paar dagen van merk is vooral veel eten en water drinken!
        Ik eet echt als een paard lol....halfkilo erbij!En dat ondanks mijn mega snelle verbranding.
        Het effect zou pas echt merkbaar worden na 2 weken en maximaal werken .na 4 a5 weken.

To be continued......
        Last edited by Sportwilly; 31-03-2009, 23:13.

Comment

Oke , reeds 6 dgn verder met de combi Stacker V & T.
          Moet zeggen, de shit werkt!
          Je wil trainen en je wil weer nog meer trainen?!!!!
          Ik vermeld wel weer. Ik ben geen botjebuilder .Ik ga meer voor de bruce lee figuur, vind ik zelf mooier.
          maar back ontopic.Ik neem op het moment niet eens de volledige dosis want het spulletje is best sterk.
          Je wordt er scherper van.merk wel dat ik een beetje agressiever ben?Mwha de testeron waarschijnlijk.
          Verder geen klachten.Je moet iig veel water drinken.....vraag me niet waarom.Me honger aanvallen worden gelukkig wat minder. en het trainen gaat als een speer.
          ...ik ga nog wel even mee door....

Comment

En jij denkt dat bruce lee nooit met gewichten in de weer is geweest
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik doe ook wel oefeningen om m,n spieren te trainen naast het zwemmen, maar dat maakt mij nog geen bodybuilder.... :-0

Comment

Nou, even een update:

Ben inmiddels 2/3 weken verder met Het stacket V&T gebruik.
                Een paar dagen terug werd ik door diarre getroffen...Nu kan de oorzaak aan van alles liggen natuurlijk.
                Dus ik direkt gestopt met STackers innemen.
                Na 3 dagen was m,n maag weer oke.
                Besloten om 2 pilletjes stacker V in te nemen voor de training en paar uur na de training was m,n maag meteen weer overstuur.
                Dus ik stop er even mee.Lijkt me wel zo verstandig.
                Nam eigenlijk alleen 2* per week voor de traing 3 pillen V en Stacker T dagelijkse hoeveelheid.
                Ik ben niet ontevreden over het produkt maar voorlopig maar even gewoon een whey shake en weer naturel trainen.

Comment

Typisch dat je maag er zo slecht tegen kan. Wel jammer. Enig trainingseffect verder ondervonden? (Betere tijden/conditie?)
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Typisch dat je maag er zo slecht tegen kan. Wel jammer. Enig trainingseffect verder ondervonden? (Betere tijden/conditie?)
                    Ik merkte vooral dat Stacker V(creatine in) me wel meer power gaf in m,n slagen (borstcrowl)en kon wat langer door.
                    Van stacker T (testeron) werd ik af entoe wel een beetje agressief/macho gedrag?!
                    Lol....
                    Naast het zwemmen doe ik verzwaarde push-ups en buikspieroefeningen en ik merkte wel verschil.Je gaint gewoon wat makkelijker spiermassa.En je pushed wat harder dan normaal.
                    Maar het is nu even mooi geweest.m,n maag heeft blijkbaar genoeg vage stoffen moeten verwerken
                    Ook al hoeft de stackers hiervan niet de oorzaak te zijn.
                    Even een paar maanden geen supplementen.

Comment

Ook wel eeen groot verschil was er merkzaam in m,n eetlust.
                      Die nam aanzienlijk toe!Ik at echt veel meer.Meer trek!
                      Voor mij een goede zaak aangezien ik dus een mega snelle verbranding heb, dus niet makkelijk aan kom.

Comment

Updatje:
                        Nou m,n maag was dus overstuur.
                        Dus dacht kon wel m,n whey shake blijven drinken, niet dus....
                        Dus totale stop!
                        Misschien ook beter.Back to basics en gewoon weer goede voeding naar binnen proppen.
                        Over een maand of 2 zal ik weer een kleine poging doen.
                        Ik heb 1 nacht van de maag krampen wakker gelegen dus m,n lesje geleerd!Dat doet auw.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X