Dat biergist is dat alleen om acne tegen te gaan of wat?
extra vitaminen
Collapse
X
-
-
Originally posted by bambam View PostDat biergist is dat alleen om acne tegen te gaan of wat?
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat noodzakelijk is voor de suikerstofwisseling. Chroom vormt de verbinding tussen insuline en glucose en vergroot daardoor de effectiviteit van insuline. Een verminderde effectiviteit van insuline, dat het lichaam tracht te compenseren door meer insuline aan te maken, kan leiden tot verminderde glucosetolerantie of diabetes. Biergist bevat onder meer vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt om energie uit voedsel te halen. Het gebruik van biergist wordt wel eens aangeraden als men zich moe en lusteloos voelt of last heeft van diarree.
Biergist verbetert ook de doorbloeding van de huid en kan acne en puistvorming tegen gaan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Overigens zweer ik bij Centrum Peformance als multivitamine preparaat.
Centrum Performance
Verder supplementeer ik met biergist voor extra B-vitamines en met 4 tot 8 gram vitamine C per dag.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Dat zou ik minderen naar twee/dag als maximum."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Postals ik jou was zou ik niet eens dagelijks drinken kost geld en spiermassa.
Originally posted by Niels1988 View PostGa je ook doordrinken tijdens je kuur?
je hebt het niet eens nodig tis een gewoonte
dat je het af en toe eens doet in het weekend ok
maar elke dag 5, kan je beter voor je sport kiesen
en kuren en drank gaat zo enzo al niet zamenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by bambam View PostJullie hebben allemaal gelijk , maar het is gewoon lekker.
Ga proberen om tijdens mijn kuur alleen maar in het weekend te drinken.
weet niet of je het fijn vind om geel rond te lopen
hoe ziet je kuur eruit als ik vragen mag
wat ga je gebruikenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postniet slim om tijdens je kuur te drinken dubbele aanslag op je lever
weet niet of je het fijn vind om geel rond te lopen
hoe ziet je kuur eruit als ik vragen mag
wat ga je gebruiken
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment