Nieuwe sup proberen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Super pump heeft een kerel van mijn sportschool vorgjaar gebruikt en was er niet zo over te spreken.
    super pump sucks man

heb het ook gebruikt merkte echt niks

supercharge extreem no, die voelde ik echt werken

meer kracht meer energied

nooit eens aan efe gedacht weet staad nu op de a.s. lijst

maar werkt wel super goed

succes hoop dat je een goed produkt tegen komt
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@ Martin27.

Haha, ik zie jou ook overal met de "superpump" (van Lambrada) goed bezig ! Blijf het goede woord verkondigen
      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Van superpump (vooral in combi met size on) hoor je vaak dat het werkt op je darmen
        Dus m.a.w. dat je regelmatig naar de Toillet moet
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Precies, super supplement. Werkt nog goed ook op je spijsvertering en je darmflora Dit het ultieme product om gewicht kwijt te raken

maar idd. heb het ook vaker gelezen. Alhoewel dat ook voorkomt met andere producten. De combi ken ik niet, dus ik zou zeggen, pas op met die COMBO

Elk nadeel HEB z'n voordeel, aldus JOHAN.

Comment

been wel eens aan een vocht afdrijfer gedacht

ieder mens heeft zoveel vocht onder zijn huid zitten

als je dat zou gaan gebruiken trekt je huid meer zamen en worden je spieren beter zichtbaarder

tis maar een idee meende dat dat wat de bedoeling was aan je verhaal te lezen

al wat gevonden trouwens een leuke sup

Comment

Originally posted by taxation View Post
              Precies, super supplement. Werkt nog goed ook op je spijsvertering en je darmflora Dit het ultieme product om gewicht kwijt te raken

maar idd. heb het ook vaker gelezen. Alhoewel dat ook voorkomt met andere producten. De combi ken ik niet, dus ik zou zeggen, pas op met die COMBO

Elk nadeel HEB z'n voordeel, aldus JOHAN.
              Ik heb het over superpump 250 van gaspari...

jij bedoelde volgensmij 2 posts terug met superpump, supercharge

De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

IDD had het over supercharge. Als ik eens een verstopping heb, weet ik welk product ik moet gebruiken

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  been wel eens aan een vocht afdrijfer gedacht

ieder mens heeft zoveel vocht onder zijn huid zitten

als je dat zou gaan gebruiken trekt je huid meer zamen en worden je spieren beter zichtbaarder

tis maar een idee meende dat dat wat de bedoeling was aan je verhaal te lezen

al wat gevonden trouwens een leuke sup
                  Tot nu toe zit ik te twijfelen tussen

Venom Hyperdrive 3.0
                  Mitotropin
                  WTF pump
                  CRACK Revolutions

Ik heb hier en daar wat gelezen over alle 4 de producten en krijg het idee dat de Venom Hyperdrive het beste past bij mijn eisen maar we wachten nog even af.
                  Misschien dat ik er 2 ga proberen achter elkaar om te kijken wat het verschil is. kan ik er een nog mooiere rev. over schrijven.
                  Last edited by Been; 07-05-2009, 08:15.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Tot nu toe zit ik te twijfelen tussen

Venom Hyperdrive 3.0
                    Mitotropin
                    WTF pump
                    CRACK Revolutions

Ik heb hier en daar wat gelezen over alle 4 de producten en krijg het idee dat de Venom Hyperdrive het beste past bij mijn eisen maar we wachten nog even af.
                    Misschien dat ik er 2 ga proberen achter elkaar om te kijken wat het verschil is. kan ik er een nog mooiere rev. over schrijven.
                    klinkt goed beetje betaal baren prijzen ook

zijn het allemaal afslankers kan ze niet allemaal namelijk

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Venom Hyperdrive 3.0 en/of Mitotropin.
                      Wat waren je resultaten en welke was beter volgens jou?

Ik heb het idee dat de hyperdrive meer resultaat levert.

de Crack is niet bepaald voor het droog trainen en de wtf ook niet
                      Who's the Chef

Comment

Resultaten waren hongeronderdrukking, meer vetverbranding, meer energie. Ik vind ze beide even goed. De venom is heftiger qua effecten als gejaagdheid en hartslag, de Mito merk je meer aan lichaamstemperatuur.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou gewoon een pakket Animal produkten nemen

Animal Cuts <- kun je nog vervangen met Venom als je wilt. Vind ze beiden goede burners en energie gevers.

Animal Pak - rouwe power/massa als je goed traint, maar zit bij jouw wel goed.

Animal Stak <-- lekkere synergie met een Animal Cuts mbt verbranding. Is ook goed voor herstel en anti-katabool.

Misschien nog een leuke creatine er bij

klaar

Comment

Ik heb nu zelf Hyperdrive 3.0+ sedert 4 weken gebruikt en deze bevalt prima ! Het hongergevoel valt reuze mee (dat is weleens anders geweest) en ervaar zelf geen (negatieve) bijwerkingen. Ik zou het product zeker aanraden (echter, geen ervaring met andere fatburners). Algemene energielevels = goed.

Besteld bij alphamuscles voor EUR 39,95 (90 capsules, aanbevolen gebruik 1 per dag (maximaal 2))

Comment

Hoe doseer je? Twee caps, drie caps? Tegelijk, verspreid? Nuchtere maag, bij maaltijd?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ General. Ik neem aan dat de vraag aan mij is gesteld. Zo niet, dan beantwoord ik hem toch even.

Ik neem 1 capsule per dag in de ochtend net voor mijn eerste whey shake. 20-30 daarna volgt het ontbijt. Een extra zweetproductie zoals jij hebt ervaren blijft bij mij achterwege (nu zweet ik toch al niet zo snel). Echter tijdens de training merk ik wel dat ik wat eerder en wat meer zweet. Kan betekenen dat het lichaamstemperatuur toch iets hoger ligt. In week 5-6 (wellicht laatste 2 weken van de CUT) ga ik de dosis verhogen van 1 naar 2 per dag (de 2de ergens in de middag voor een maaltijd / lunch) om dit eens uit te proberen. Op deze manier kan het potje toch weer een jaar mee
                                Een gevoel van rusteloosheid of andere neveneffecten heb ik zelf niet ervaren.
                                Vanzelfspreken het product niet (enkele uren) voor het slapen gaan innemen (gegarandeerd slaapproblemen).

Ben in ieder geval zeer te spreken over het product en voor die prijs kun je in feite 3 maanden cutten (voor de meeste zal het potje met 90 capsules dan ook 1 jaar meegaan, zie ook de poll over cutten)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X