Nieuwe sup proberen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

P.S @ General en ander mods.

Willen jullie nog even reageren op "suggesties, commentaar..." topic "review sectie supplementen"
    Daar wordt geopperd om een (extra) mogelijkheid te bieden om producten te reviewen en van commentaar te voorzien, zodat er per product van een bepaald merk ervaringen uitgewisseld kan worden. In de zin van welke categorie, waar gekocht, heeft het effect, cijfer, zou je het weer gebruiken etc. Zodoende behoeft dit minder te worden verspreid over de daartoe min of meer bestemde categorieen. Vervangt ook de zoekfunctie, waarbij de producten over meerdere topics zijn verspreid. Zodoende levert de zoekfuctie een of misschien twee topics over het desbetreffende product.
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ik zal is kijken of ik van het weekeind tijd heb om een potje hyperdrive te halen en zal ook mijn bevindengen posten.

thx allemaal voor de input.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by taxation View Post
        @ General. Ik neem aan dat de vraag aan mij is gesteld. Zo niet, dan beantwoord ik hem toch even.
        Met 1 cap op volle maag zal de rusteloosheid inderdaad wel meevallen. Neem er eens twee op nuchtere maag, dan merk je die rusteloosheid gegarandeerd.

En de vraag was inderdaad aan jou bedoeld.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Roger !

Doe ik morgen wel ff. Vandaag de tweede bij lunch genomen, maar dit heeft iig geen effect op mijn (on-)rusteloosheid.

Morgen verslag van 2 op nuchtere maag.

Comment

Trillen, schudden, shaken en agressie upcoming soon. Hij trapt na een halfuurtje ongeveer in. Na een uur werkt hij maximaal. Voor de gein moet je anders eens een rondje fietsen op tempo op nuchtere maag met 2 caps venom. En dan je hartslag peilen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Vanochtend 2 capsules Hyperdrive ingenomen (na een half uur wat whey genuttigd), pfff... voelde me erg onrustig en de Polar ga in ruste een harslag aan die 18 slagen boven standaard ligt. Ik voelde mijn hart bonzen als een gek en heb toen maar even onder de douche gestaan om een een beetje 'af te koelen'. Merkte niet echt dat ik agressief begon te worden, maar dat kan ik ook nog wel een testen op de fiets.

Morgen weer even op de normale manier als je het niet erg vind neem wel 1 capsule in de ochtend en de ander misschien (vroeg) in de middag.

P.s. las dat je het had over een langer(e) cardiosessie is funest voor je testosteron. Heb je daarover wat meer informatie of een link waar ik hier het een en ander over kan vinden. Nu, en vooral in de CUT, fiets ik regelmatig (d.w.z. gem. 3x in de week) iets meer dan een uur (meestal zo 75 min.) highspeed (POLAR: 75%-80% maximale hartslag). Met af en toe een sprintje als ik een mooie heuvel zie. Daarnaast 3x in de week full-body. Dit eigenlijk alles om toch nog redelijk wat te kunnen eten (dagelijkse behoefte + verbruikte extra calorieen - 500).

Vraag dus, waar kan ik meer lezen over cardio en testosteron omlaag.

Comment

Onder andere op CEM waar veel wielrenners zitten die met bloedtests dit hebben ondervonden, en op ergogenics een stukje met ratten.

En die hyperdrive is dan wel heftig he. En die agressie is ook niet direct agressie, maar agressie uit ongeduld/onrust eerder.

Overigens, heb je deze:

deze:

of deze:

sigpic

Comment

Intervaltraining ontziet testosteron

Hier even een linkje (als het werkt). maar idd op ergogenics (ga zo nog even verder zoeken) staat idd dat duursport de testosteringspiegel (flink) verlaagt. en interval training dit ontziet (lichte daling).

Ik ga meteen weer even verder lezen

Comment

uhhh, zoek de verschillen tussen 2 en 3 ... ? In ieder geval de tweede of de derde. Zit iig hoodia chinsensis in. foto 2 kan ik vergroten, en zo ziet het er ook uit.

Idd erg onrustig en hevige shit ! Was ook even vergeten dat ik er 2 had ingenomen, en dacht dat het niet zo goed met me ging ... was gisteren wezen stappen en braaf maar een biertje gedronken en de rest water of wat cola-light. Ik maar denken braaf te zijn geweest, zit ik daar op een bank wezenloos en onrustig naar sport te kijken.

maar de douche hielp wel
                    Last edited by taxation; 10-05-2009, 22:35.

Comment

maaruh, dit is slecht nieuws voor mij ! haha, dan maar als een dolle aan HIIT doen op de racefiets. De mensen zie me al voorbij komen met 40+ en dan vervolgens weer als een slak fietsen. Oh ja hoor, daar gaat ie weer, en weer en weer

maar bedenk me zo, dat velen dit misschien niet weten (cardio is testosteron om zeep helpen). Misschien tijd voor de - dan wellicht wel werkende- testoboosters in dat geval

Comment

Ik heb zelf ook venom hyperdrive 3.0. Ik zweet er wel meer door en ik ga morgen 2 innemen ipv 1. Kijken hoe dat op me gaat werken. Zonder venom heb ik een hart slag van 170-180 als ik op een cardio apparaat zit. Morgen ff kijken wat het dan is(met venom).

Op het potje staat dat je als je na 5 uur een capsule innneemt, dat je dan slaaploosheid kan krijgen.

Zou het voor mijn jonge hartje gevaarlijk zijn om 2 capsules op nuchtere maag te nemen + op nuchtere maag te gaan trainen(cardio)?

Comment

Heb ook nog wat informatie gezocht op andere fora (bijv. bodyresource.nl) over HIIT en LIT etc.
                          Wellicht ook een vraag aan general (of iemand anders). langdurig (ongeveer een uur) op MIT zorgt, dat kunnen we nu toch wel vaststellen, voor een verlaging van testosteron (afgezien van eventuele voordelen).

In principe behoeft dat dan toch niet zo 'n groot probleem te zijn in de CUT fase, wanneer je toch niet bezig bent met spiermassa e.d. (tenzij testosteron dan weer het metabolisme verhoogt...)
                          Last edited by taxation; 11-05-2009, 00:10.

Comment

Geen idee. Probleem van het verlagen van dat testosteron is dat het zich echter niet per sé weer normaliseert. En in de cut moet je juist je testosteron hoog houden om je spiermassa vast te houden.

sigpic

Comment

Ik neem altijd als ik net opsta 1 capsule. Maar moet je dit eigelijk een uur voor je training nemen? Want ik word 7 uur wakker en ik train 4 uur. Ik heb het potje niet meer, want ik heb 60 capsules van een neef gekregen.

Comment

hyperdrive 3.0 is zeker een aanrader ja.. doet goed zijn werk, stuk meer energie en slaap er voor geen meter van.. dus dan zal het wel werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X