4 maanden BCAA genomen.Wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 maanden BCAA genomen.Wat nu?

Hallo,

Ik ben weer door men potje BCAA capsules van PERFORMANCE

Dat wilt dus zeggen dat ik een nieuw potje BCAA koop, ofwel iets anders..
    Men trainer van de fitness zegt dat Kre-Alkalyn van PERFORMANCE de juiste opvolger zou zijn na 4 maanden BCAA..

Nu kom ik juist te weten dat men trainer een hele voorraad Kre-Alkalyn heeft gekocht die hij graag zo snel mogenlijk wilt verkopen.
    Dus ik twijfel of Kre-alkalyn wel de beste oplossing is...

Een typisch geval van door het bos de bomen niet meer zien staan want er zijn zoveel verschillende suplementen dat ik niet weet welke goed & welke minder goed zijn..

heb je wel een idee wat BCAA is? of creatine?

Is je voeding wel in orde anders is het zonde van je geld om supplementen te kopen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ja men voeding is 'volgens mij' in orde, ben momenteel aan het bulken

Comment

post eens wat je eet op een dag dan
        Go heavy or go home!

Comment

men voedingschema

schema in bijlage

(Avondmaal verschilt wel)
          Attached Files

Comment

Lijkt redelijk overnagedacht volgende punten moet je even naar kijken:

maaltijd 2 ,3 en 4 hebben weinig eiwitten
            maaltijd 5 350 gram kipfilet, heb je enig idee hoeveel dit is want geloof mij dat is een flinke berg...

geen rozijnen 's avonds laat.

voor de rest netjes je moet alleen zoals ik al zei de eiwitten goed verdelen over de dag
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              350 gram kipfilet, heb je enig idee hoeveel dit is want geloof mij dat is een flinke berg...
              Ik eet elke dag tussen ontbijt en lunch 400 gr kipfilet. Is niet eens zo veel hoor! Twee redelijk grote stukken filet. Heb je zo op

ps: TS heeft nog steeds geen antwoord op z'n vraag
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

@ BILO, ik heb ondertussen de Kre-alkalyn gekocht, ben eens benieuwd

Comment

Originally posted by davevd View Post
                  Hallo,

Men trainer van de fitness zegt dat Kre-Alkalyn van PERFORMANCE de juiste opvolger zou zijn na 4 maanden BCAA..

Nu kom ik juist te weten dat men trainer een hele voorraad Kre-Alkalyn heeft gekocht die hij graag zo snel mogenlijk wilt verkopen.
                  Dus ik twijfel of Kre-alkalyn wel de beste oplossing is...

Een typisch geval van door het bos de bomen niet meer zien staan want er zijn zoveel verschillende suplementen dat ik niet weet welke goed & welke minder goed zijn..

Beetje vreemd om creatine aan te raden als opvolger van BCAA's. Is hetzelfde als waneer je zou zeggen je hebt nu 4 maanden appels gegeten, het wordt tijd dat je overgaat op spruiten.

BCAA's en creatine hebben andere werkingen en zijn dus niet onderling vervangbaar.
                  As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                  Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                  Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by davevd View Post
                    @ BILO, ik heb ondertussen de Kre-alkalyn gekocht, ben eens benieuwd
                    Geval van vragen stellen maar niet willen luisteren naar de antwoorden
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ik weet heus wel wat de werking is van zowel BCAA & Kre-alkalyne. Heb nooit beweerd dat ik dat niet weet.
                      Ben ook niet de persoon die constant vanalles probeert op supplementen vlak maar omdat men trainer me dat aanraadde poste ik deze tread..
                      Als de kre-alkalyne op is, dan bekijk ik wel opnieuw of ik eventueel een supllement wil gaan gebruiken. Net zoals ik nu deed. Sta nog altijd achter men keuze

Comment

@ 3XL
                        Zulke mensen zijn er veel hoor. Horen alleen wat ze willen horen. Maar die leren het ook vanzelf.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X