whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey?

Ne reeds verschillende whey te hebben geprobeerd gedurende de jaren, ben ik deze middag whey tegengekomen voor en niet gelooflijke prijs op bodyen fitshop.nl.
    Zijn er al mensen die ervaringen hebben met dit merk, want voor die prijs zou ik dat wel eens willen proberen.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Stuur ff een link, dan kunnen we het eventueel beoordelen / ervaringen uitwisselen.
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ik gebruik deze shake en ik ben er tevreden over.
      Heeft 87% eiwitten per 100 gram product en hij kost 25 eurrie.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hier ff de link voor de betreffende whey

Whey Proteine, gegarandeerde kwaliteit: Exclusive Whey 4.54KG voor 52,90! - Body en Fitshop
        Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
          Ne reeds verschillende whey te hebben geprobeerd gedurende de jaren, ben ik deze middag whey tegengekomen voor en niet gelooflijke prijs op bodyen fitshop.nl.
          Zijn er al mensen die ervaringen hebben met dit merk, want voor die prijs zou ik dat wel eens willen proberen.
          Moet je dit topic eens over nalezen. Schuimt als de tering, 12% koolhydraten, dan hoeft 't voor mij al niet meer. Voor die prijs kan het ook alleen maar rommel zijn.
          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Dat is een heftig topic
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

quote van de site zelf

Waarom wordt op sommige forums nogal negatief gepost over de Exclusive Whey?
              Dit bevreemd ons inderdaad ook ten zeerste.
              Het valt ons echter wel op dat negatieve topics worden gestart/ondersteund door mensen met een commerciel belang of link met...
              Het zou misschien zo kunnen zijn dat collega aanbieders het niet zo leuk vinden dat wij in staat zijn kwalitatief goede Whey Proteine aan te bieden voor een voor Nederlandse begrippen uitzonderlijk nette prijs.
              Maar die conclusie mag u zelf trekken...

Ik gebruik deze whey ook, niets te klagen, 50 gram na de workout bevat 41 gram proteine, 6 gram kh en 3 gram vet dus valt reuze mee.....
              En dat schuimen is ook bullshit, ff schudden ff wachten en weg is het schuim, alles schuimt als je hard schud.
              Last edited by Shredmaster; 07-05-2009, 20:36.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

en even voor de duidelijkheid... ik heb zelf geen commercieel belang bij de body en fitshop
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Na mn training drink ik whey shake van MDY, valt prima in de smaak bij mij.
                  Bulk Whey 2250 gram - Spierkracht Versterken
                  " Failure is not an option "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X