Nieuwe weightgainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe weightgainer?

Ik ben op zoek naar een nieuwe weightgainer. Tot 3 jaar geleden gebruikte ik die van Mr. Big. Daarna de 'Supermass' van Mdoubleyou. Het formaat is onlangs veranderd en helaas ook de smaak. Ik vind de banaan nu smerig en chemisch smaken. De emmer is vervangen voor een grote pot. Ik zit nu dus tot aan m'n oksel in die pot de laatste beetjes bijéén te schrapen. Ik wil m'n emmer terug! Wie weet er een goede weightgainer, niet te vet en voor een redelijke prijs? Liefst hoog in de eiwitten! Bedankt
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

lean gainer heb ik zelf van interactive. volgens mij wel een redelijke gainer voor een schappelijke prijs. Is te bestellen bij hercules-fitness.nl
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 14 2003,13:45)]Ik ben op zoek naar een nieuwe weightgainer. Tot 3 jaar geleden gebruikte ik die van Mr. Big. Daarna de 'Supermass' van Mdoubleyou. Het formaat is onlangs veranderd en helaas ook de smaak. Ik vind de banaan nu smerig en chemisch smaken. De emmer is vervangen voor een grote pot. Ik zit nu dus tot aan m'n oksel in die pot de laatste beetjes bijéén te schrapen. Ik wil m'n emmer terug! Wie weet er een goede weightgainer, niet te vet en voor een redelijke prijs? Liefst hoog in de eiwitten! Bedankt
      turbo mass gainer van Performance

60 gr koolhydraten, 22 gr proteinen en nog ewa glutamine + creatine
      neem deze zelf ook , inname voor iemand die een snelverbrander is als ik minstens 300 gram per dag verdeeld over de dag om de 2uur en een half eten ofwel een shake

ong 1.5-2 kilo per week als je er serieus mee bezig bent

7 keer per dag eten of shake,

neem best nog multivitaminen erbij voor een betere opname van eiwitten en koolhydraten.

succes
      vriendelijke groeten

littel arnold

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 14 2003,13:45)]Ik ben op zoek naar een nieuwe weightgainer. Tot 3 jaar geleden gebruikte ik die van Mr. Big. Daarna de 'Supermass' van Mdoubleyou. Het formaat is onlangs veranderd en helaas ook de smaak. Ik vind de banaan nu smerig en chemisch smaken. De emmer is vervangen voor een grote pot. Ik zit nu dus tot aan m'n oksel in die pot de laatste beetjes bijéén te schrapen. Ik wil m'n emmer terug! Wie weet er een goede weightgainer, niet te vet en voor een redelijke prijs? Liefst hoog in de eiwitten! Bedankt
        60 gram koolhydraten en 22 gr per 100 gram poeder 33 gram per dag

Comment

super heavy weightgainer prot.50gr. koolh.109gr. op 200gr.
          44.50 euro- 3kg.
          www.sportenkrachtvoeding.be

Comment

Ik wil ook wat zwaarder worden en ga weightgainer kopen via www.asahi.nl

5 kg emmer voor 65 euro (Pro Mass)
            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

@mr. symetry: deze week zag ik flyer van mdouleyou dat ze klachten hadden gehad over de smaak. (het wordt nu namelijk uitbesteedt om meer te kunnen produceren). de oude smaken zouden weer terugkomen. dus.... who knows.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De smaak van promax 85 is alweer de oude smaak want daar waren de meeste klachten over.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Thanx Bruce!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X