Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb per ongeluk die zonder efridrine bestelt en ik heb geen last van bijwerkingen met deze pillen terwijl ik die normaal wel heb (een beetje opgefokt gevoel).
groeten red
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Normaal kan je geen last hebben van bijwerken doordat er geen Ephedra-extract in zit.
Wil je iets waar het Ephedra-extract inzit dan kan je hetvolgende produkt eens proberen het is goed maar zijn de laatste stuks het gaat om het volgende produkt.
Dymetradrine X-Treme 100 caps.
You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
Ik heb zelf een maand xenadrine gebruikt, en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ben bijna 7 kilo afgevallen en van bijwerkingen heb ik absoluut geen last gehad. Een echte aanrader dus...
Zelf begin ik over een maandje weer...
Top !!!!
Ik vind dat het niet zo goed werkt, heb dat eens geprobeerd ofwel zijn het mijn gedachten omdat je de nevenwerkingen van ephedra niet hebt.
Heb wel ook Efedrine capsules van 30 mg geprobeerd voorgeschreven van de dokter die werken degelijk, en zelf heb ik niet al te veel problemen met de bijwerkingen.
You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
Citaat[/b] (Hakki @ Okt. 22 2003,16:33)]Er zijn tegenwoordig bedrijven die Xenadrine namaken met ephedrine erbij. Dat kan omdat Xenadrine geen patent heeft op de inhoud van de capsules.
Ik wil juist geen efidrine daar kan ik echt niet tegen.
Grtzz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Heb sinds kort een crosstrainer thuis elke dag min. 20 min moet het nog meer opvoeren tot 30 min. drink genoeg maar niet de goede dingen... onder andere koffie met melk en suiker op mn werk maar ben al 1.5 procent kwijt in 1 week!
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment