Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Klinkt als iets wat ze 12jaar geleden ook al verkochten. Allemaal verschillende tabs die je op wisselende tijden in moest nemen. Deed toen niets maar zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.
Jep ik heb dit een keer gebruikt. Als je dezelfde heb als wat ik heb gebruikt is het een blik met animal heel groot erop en erin zitten allemaal kleine zakjes pillen. Het maakt je voor namelijk droger en geeft niet echt massa of extra kracht. En bij mij werkte het ook niet echt du van het. ... Kun je beter gewoon stack 2 ofzo kopen.
Heb animal pak al een keer geprobeerd op zich niks speciaals is meer een vitaminen en mineralen complex is wel goed als aanvulling bij een anabolen kuur of in samenwerking met een Animal Mstak of Animal Stak, probeer ook eens Animal Mstak in combinatie met Animal Stak geeft wel goede resultaten,'s morgens Animal Mstak en 30 minuten voor de training een Animal Stak en dit 21 dagen lang.
Er is nu ook nog een nieuw produkt op de markt in de Animal lijn nl. de Animal Test heb het nog niet geprobeerd omdat het nogal duur is 125euro voor 21 dagen maar schijnt wel echt resultaat te geven is het krachtigste prohormoon produkt op de markt denk ik.
Voor meer info check "www.animalpak.com" for animals only
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment