Test booster...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test booster...

Hallo,
    Ik wil binnekort een extratje proberen om mijn progressie te stimuleren maar anabolen gaan me nu nog te ver aangezien ik 18 jaar ben en nu 1,5 jaar bezig ben...
    Werken de producten met name de test boosters die te koop zijn voor versnelde opbouw of is het gewoon gebakken lucht?
    Als ze werken, welk product zou ik dan moeten kiezen uit het enorme aanbod?

Alvast bedankt
    Stats: 181CM. 73KG. 9,6%BF

is je voeding kut werken de supplementen ook niet. en anders kies een creatine / no booster what ever. iedereen reageert anders op productenneme ene kijkeje onder supplementen en je zie genoeg topics met discussies over een bepaald supplement.

Comment

Thanx voor de tip ga ik zeker doen !
      Stats: 181CM. 73KG. 9,6%BF

Comment

Komt er op neer dat het verspilling van je geld is tenzij je oude lul bent
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Komt er op neer dat het verspilling van je geld is tenzij je oude lul bent
          vandaar mijn verwijzing naar creatine / no producten.. de pomp werkt verslafend .. test booster zal je inderdaad zoals yawg aangeeft niet nodig hebben. je test is hoog zat en blijft nog wel tijdje hoog genoeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X