smaak whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• smaak whey proteine

Even een snelle vraag, drink na het sporten whey proteine, wat een bagger smaak is dat zeg, iemand tips of ideeen om dit beter door je strot te krijgen?!

Drink het nu met water, omdat ik anders boven mijn kcal behoefte kom! En dat wil ik niet omdat ik wil afvallen en massa opbouwen! Wat zou ik er aan toe kunnen voegen om de smaak iets aantrekkelijker te maken. Op zich wel te doen, maar lekker is anders zeg maar!

Originally posted by justin_dokman View Post
    Even een snelle vraag, drink na het sporten whey proteine, wat een bagger smaak is dat zeg, iemand tips of ideeen om dit beter door je strot te krijgen?!

Drink het nu met water, omdat ik anders boven mijn kcal behoefte kom! En dat wil ik niet omdat ik wil afvallen en massa opbouwen! Wat zou ik er aan toe kunnen voegen om de smaak iets aantrekkelijker te maken. Op zich wel te doen, maar lekker is anders zeg maar!
    Andere whey proberen....anders gewoon neus dicht en opzuipen:P
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

welk merk heb je want er zit zo groot verschil in smaken en merken.

Als je echte whey hebt is het meestal wel goed te drinken maar als je van die baggerzooi van mdoubleyou promax 85 ofzo hebt dat word echt dikke drap.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik heb nu instant whey protein (choco). Smaakt erg zacht dus geen probleem om het binnen te krijgen. Echt lekker is het niet, vond de whey van maximize nog altijd het best.
        @ ketIF

Comment

Drink het nu met water, omdat ik anders boven mijn kcal behoefte kom! En dat wil ik niet omdat ik wil afvallen en massa opbouwen!
          ............
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik neem het nu met water in, omdat als ik het met melk inneem, zit in toch rond de 300 cc en dit verhoogd dan mijn kcal in het totaal. Zie mijn schema bij voeding. Zit normaliter rond de 2800 kcal - 500. Kom nu ongeveer uit rond de 2300 kcal.

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor?

Het merk whey proteine die ik gebruik is: Naproz super whey proteine.
            Heeft iemand ervaringen met deze whey? De smaak is niet echt lekker.

Welk merk gebruiken jullie?

Comment

yaw bedoelde met zijn quote dat je niet massa kan aanzetten in een cut,
              of vetpercentage kan verlagen in een bulk. Het is het een of het ander.
              of je bent een genetisch wonder.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

antwoord op je vraag:
                ikzelf drink halve liter chocomel na het sporten.
                herstelt je insuline waarde, en je krijgt ook je eiwitten.
                thuis gekomen meteen een maaltijd met kip/rijst/groente erachteraan.
                Werkt voor mijn gevoel super.

Het aanvullen van je insuline is van groot belang na het sporten.
                daarom neemt een groot deel van de mensen die doen aan krachtsport iets met snelle koolhydraten/druivensuiker na de training. Vaak erna aanvullend ook nog een whey shake. (dan zit je al snel op 300kcal met beide drankjes)

Na je training halve liter volle chocomel doen een aantal hier op het forum,
                had de tip van falstyr en genix gehad. en bevalt zeer goed.
                maar een wheyshake is dan ook zwaar overrated in mijn opinie.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Andere whey kopen.. Ik had dat eerst ook je hebt waarschijnlijk gewoon Naturel?
                  www.powersupplements.nl
                  Ik heb hun eigen whey isolaat voor de prijs van concentraat... lekker zuiver voor weinig geld.
                  Heb nu bos aardbei, zit een flauwe smaak aan maar het is niet vies.

Comment

Genetisch wonder! AHAHHAHAAH was dat maar waar!!

Comment

Misschien is chocomel met whey voor mij wel de oplossing, de smaak van chocomel en dan ook nog je whey binnenkrijgen na het sporten???

Of juist niet, vind het best wel lastig!

Comment

Originally posted by justin_dokman View Post
                        Misschien is chocomel met whey voor mij wel de oplossing, de smaak van chocomel en dan ook nog je whey binnenkrijgen na het sporten???

Of juist niet, vind het best wel lastig!
                        Chocomel is op zich al een goeie pwo, zelf zonder de whey.
                        Als je melk gebruikt met whey met choco smaak heb je toch ook beetje chocomel?
                        @ ketIF

Comment

het gaat om de druivensuiker die in chocomel en niet in melk zit.
                          plus de smaak is niet te overtreffen met whey
                          ik zou gaan voor die chocomel, echt 1x proberen en je wil niets anders meer.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            het gaat om de druivensuiker die in chocomel en niet in melk zit.
                            plus de smaak is niet te overtreffen met whey
                            ik zou gaan voor die chocomel, echt 1x proberen en je wil niets anders meer.
                            Even een hele kleine vraag (best geen nieuw topic openen):
                            Kan je chocomel als pre work out gebruiken en whey shake post work out?
                            Best niet voor nu tijdens de cut maar voor wanneer ik terug bulk...
                            Smaakt echt zo heerlijk dus ik grijp elke reden dat er maar is om chocomel in mn schema te plaatsen
                            @ ketIF

Comment

That man speaks the thruth mensen, chocomel PWO is echt super

Even afgezien van het druivensuiker argument, er zit maar 0,7% druivensuiker in dus op een liter is dat maar 7gr, plus dat als ik het niet mis heb druivensuiker alleen de levelglycoseenwaardes herstelt en niet in de spieren. Blijft topspul en der gaat echt niks boven liter downen als je net klaar bent met benen, lijkt wel os ze het opslurpen

Vitargo vond ik nog beter werken in combo met whey, maar das dan weer zo focking duur lol
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X