Whey of Creatine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey of Creatine

Ik wil graag weten wat ik het beste kan gebruiken. Wil graag een keuze kunnen maken tussen:

- Whey Protein Instant
    - Whey Isolaat
    - Creatine Monohydraat

Ik fitness 3/4 keer per week 2 uur lang per training. Verder doe ik aan kickbox 1x per week een uur.

Heb sinds vorige week weer begonnen bij de fitness zelf. Hiervoor ben ik een half jaar gestopt en alleen thuis getraint + kickbox training.

Mijn doel is meer spiermassa creëren.

Originally posted by Mauriced View Post
    Ik wil graag weten wat ik het beste kan gebruiken. Wil graag een keuze kunnen maken tussen:

- Whey Protein Instant
    - Whey Isolaat
    - Creatine Monohydraat

Ik fitness 3/4 keer per week 2 uur lang per training. Verder doe ik aan kickbox 1x per week een uur.

Heb sinds vorige week weer begonnen bij de fitness zelf. Hiervoor ben ik een half jaar gestopt en alleen thuis getraint + kickbox training.

Mijn doel is meer spiermassa creëren.
    Begrijp ik goed dat je of Whey Protein Instant, of Whey Isolaat, of Creatine Monohydraat wilt gebruiken? Creatine en Whey zijn totaal andere producten met een heel ander doel. Of wil je van elk product het 'beste' merk hebben?
    You can do anything if you set your mind to it

Comment

Ja het is "of" tenzij een combinatie van whey + creatine voor betere resultaten zorgt.

Comment

Ja het is "of" tenzij een combinatie van whey + creatine voor betere resultaten zorgt.
        Daar is geen algemeen geldend antwoord op te geven. Neem je voedingsschema als basis en voeg whey toe als je niet aan voldoende eiwitten komt op de juiste momenten.

Creatine heeft een heel ander doel en het effect verschilt enorm per individu.

En lees vooral de voedingsstickies nog eens goed om meer te weten te komen over supplementen en wanneer en waarom je ze gebruikt.

Comment

Voor het opbouwen van spiermassa is creatine + whey de beste keus.

De whey hoeft geen isolaat te zijn, concentraat is voldoende
          Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Whey heb je voor de snelle eiwitten, die helpen herstel in spieren, spieropbouw.
            Creatine is een stof die in je spieren zit voor extra energie in je spieren, zo kan je net een beetje meer kracht zetten.

Bereken eerst even wat je op een dag nodig hebt aan eiwitten, koolhydraten en vetten. Beslis dan of je wilt bulken of cutten, en verwerk dit. Kijk dan of je eiwitten nodig hebt uit whey of niet.

En creatine is gewoon een keuze of je dat wil gebruiken, in je voeding zit het ook, maar erg weinig, in principe heb je creatine niet nodig (als suplement), maar kan je gebruiken als je meer resultaat wilt boeken (moet het wel werken, werkt niet bij iedereen)

Lees de stickies, leer schema maken, leer over suplementen, en beslis dan zelf wat je doet. Mocht je tegen problemen oplopen tijdens jouw ontdekkingsreis door de prachtige wereld van het bodybuilden, stel ze gerust. Nadat je de zoekfunctie geraadpleegd hebt uiteraard

Comment

Heb gehoord dat creatine juist ook is voor sneller spierherstel, wat jij dus zegt over whey.

Heb ooit animal pump gebruikt en werkte goed! Zit ook veel creatine in en nog een zooi andere dingen.

Verder weeg ik 63,7 kg en heb berekend dat ik 129 gr aan eiwitten binnen moet krijgen.

Comment

Creatine helpt ook een beetje voor spierherstel ja, maar de voornamelijkste reden om het te kopen is voor extra energie in je spieren, zodat je net 1 herhaling meer kan maken met een bepaalt gewicht.

Comment

Als whey snelle eiwitten zijn zou dit dus voor de training moeten worden ingenomen? Verder na de training ook nog een shake?

Ik denk dat ik de 2 ga combineren, dus creatine + whey.

Comment

Twee uur trainen is wel lang kerel, tenzij je een uur staat te praten uiteraard.
                    Ik zou hoogstens 75 minuten gaan. Meer is niet altijd beter, zeker niet met krachttraining.
                    ''Elke reis begint met een stap''

Comment

zelf gebruik ik:
                      - Whey Isolaat
                      - Creatine Monohydraat

prima combi als je het mij vraagt!
                      30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                        Twee uur trainen is wel lang kerel, tenzij je een uur staat te praten uiteraard.
                        Ik zou hoogstens 75 minuten gaan. Meer is niet altijd beter, zeker niet met krachttraining.
                        mmmmm dan kan ik wel stoppen zeker, train 3,5 uur pd... Zou de wei en creatine samen nemen.. Prima combinatie voor je spier opbouw..

Comment

Ik heb verschillende malen gelezen dat 1 uur KT per dag optimaal is. Uiteraard moet iedereen het lekker zelf weten.
                          Ontopic: Altijd whey, creatine kan eventueel.
                          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Bedankt voor de reacties. In die 2 uur training zit natuurlijk ook cardio e.d. afgewisseld met krachttraining.

Comment

Ik heb zojuist creatine monohydraat, whey isolaat & een shakebaker bij xxl nutrition besteld.

Thx

Topic kan close!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X